mammamammamammamor Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 treåringen min begynner i barnehagen så vet eg ikke helt hva eg skal sende med hun
Kaosmamma' n Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Send med ekstra skift, regntøy og støvler + kosebamse/dyr, og evt. bleier hvis hun bruker dette. Vet også at man noen steder må sende med egen yoghurt/frukt.
mamman te JM og M Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 det fleste bhg har en kurv med ekstra skift klær! der vil de ha et ekstra skift av alt,truse,t-sjorte,srømpebukse.......å div!! snakk med de i bhg i å med at det er forskjelige rutiner i alle bhg! jakke regnklea, kjelldress om vinteren...................! gjerne en sekk å!!
80mod Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 har du ikke fått en liste over hva barnehagen helst ønsker å ha liggende i barnehagn? det vanlige er ekstra skift, gjerne fremmdeles shorts og t-shirts ( sommeren kan enda slå igjennom). bleie,hvis hun bruker det. regntøy evt. tynn lue innesko,helst ikke tøffler,det kan bli veldig varmt.... og ellers skal du nok igjennom en samtale med kontaktpersonen til ditt barn, og da er det bare å fyre løs med slike spørsmål, hvis du føler du har fått for lite info..
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Jeg arbeider på en småbarnsavd og dette er det vi ønsker barna skal ha i barnehagen: utedress 1-2 fulle skift av inneklær (fra innerst til ytterst) regndress støvler tøfler bleier hvis de bruker det event. våtservietter vogn hvis de sover på dagtid Daglig selvsagt niste. Drikke og frukt får barna i barnehagen hos oss.
prøvekluten+3små Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 de første dagene består v tilvenning..da skal dere ikke være så lenge,og du trenger ikke så mye til disse dagene..iløpet av de får du sannsynligvis en oppstartssamtale,der kan du jo spørre om dette,så får du et spesifikt svar fra din barnehage,ettersom rutiner og slikt nok kan variere litt
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Det varierer nok fra barnehage til barnehage, har min 3,5 åring i både utebarnehage og vanlig, og selv om det er samme barnehagen er det faktisk også ulikt på avdelingene, men du får vel beskjed fra barnehagen om hva de ønsker. Noen barnehager har jo så liten plass at enn må ha med tøy for hver dag, mens andre har mulighet til et lite lager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå