Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Håravfall er normalt etter fødsel. Normalt mister man ca hundre hodehår hver dag. Du har rett i at det er hormoner som gjør at man i svangerskapet mister mindre hår enn normalt. Når svangerskapet så er over, begynner mange å miste mye hår. Grunnen til dette er at man mister den vanlig mengden hår i tilegg til de hårene man har ”spart opp" i svangerskapet. Dette er derfor en normal prosess som ikke bør stoppes med medisiner eller tilskudd. Det vil stabilisere seg med tiden, og du vil ikke bli skallet. - NISIM sjampoo, balsam og ekstrakt. Kjøpes KUN hos frisøren. Koster flesk, og de lærde strides om det fungerer. Men det er nok sant som mange sier at det finnes ingen sjampoo som kan gi deg mer hår eller tykkere hår.. - B-vitaminer er bra for hud, hår og negler, og det er heller ikke skadelig å ta mens man ammer. Ønsker dere masse lykke til jenter!
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Flere kjerringråd: - Det kan virke forebyggende om du masserer hodebunnen med jojobaolje før du vasker håret på vanlig måte.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Og som om ikke det var nok, nå som mine dager som melkeku er over (som jeg hater den pumpa ;-) så ser jeg at håret har begynt å vokse tilbake. Masse små hårstrå, har en ekstra lugg på gang der oppe hehe. Frisøren kommenterte det og spurte om jeg ammet, jeg svarte ja for enkelhets skyld, men at jeg har sluttet nå. Hun kunne se det, og sa at nå kom det tibake. Så det finnes håp!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Ja og så kommer jeg på neste treff uten hår og med mage...Må jo bare le litt og innrømme at jeg heldigvis ikke er så hårsår, thi hi... Vel, vel det kommer vel tilbake igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå