Gå til innhold

Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut i går at jeg er gravid.

Er i fast forhold å sånn, jeg har ei datter på snart 4 fra før, han har ei på 9.. Men, jeg skal begynne skole om en mnd...!!!!

Han mener vi bør ta abort, selv er jeg sterkt i mot det, men alle planene våre går liksom i vasken.. dette var så absolutt ikke planlagt!!!

Men det er lett for han å si at vi ikke burde ha det.. det passer ikke.. er ikke like lett for meg og ta det bort :(

Noen som har råd til hva vi burde gjøre?

Jeg har ikke inntekt, annet enn farsbidrag og barnetrygd for hun på 4.. så det blir ikke lett med kun hans nntekt på 3 barn.. :s

Jeg tenke på å beholde barnet å likevell å begynne skolen, og ta evt fødselspermisjon, men likevell klare å få til eksamen...

Noen som har erfaring med dette?

Gravid og student????

Håper på svar.. dette er IKKE lett :(

Mener vi bør ta konsekvensene for handlingene våre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har studert i 6 mndr før fødsel, får du støtte fra statens lånekasse, hvis jeg ikke tar helt feil.... Sjekk med lånekassen (www.lanekassen.no)

Skrevet

Hm... okei. men hvordan blir det hvis jeg evt begynner skolen nå om en mnd, og ongen blir født i april, å evt eksamen i juni.. kommer jeg til å klare d??

Noen med erfaring?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Det kommer an på formen din! Selv måtte jeg sykemeldes i svangerskapet med snulla pga kvalme, men da fikk jeg lånet det semesteret omgjort til stipend av Lånekassa. Fikk også fødselsstipend etter fødselen, og tok ikke permisjon...fødte i oktober, og tok eksamen i desember.

Skrevet

Hm... ja sant det da, men ingen som vet åssen formen min er om noen mnd da :(

Frustrert og tankefull... ikke lett det her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...