Tubbies Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Dere som har flere svangerskap bak dere...Blir magen større for hver gang? Vekta mi er som forrige gang, og fundusmål(er det rette ordet?) ligger normalt -som sist. Jeg kan likevel ikke huske at magen var så stor!! Føler meg som en flodhest :,( Alle andre gravide er helt nydelige, men jeg føler meg bare enorm. Så fikk jeg kommentaren igår -"Ser at dere venter familieøkelse, er det nå i høst det da eller?" Terminen er i beg. av desember...*snufs* Mye overtro tyder på at det ligger ei jente inni der. Kinesisk fødselskart, ringtest, hjerteslag...Og er det slik at magen er breiere hvis kan venter jente? Syns den går sånn ut mot sidene, iforhold til hva den gjorde sist (da ble det gutt) Er 22+2, og blir glad om noen har magebilder å vise fra dette tidsrommet. Kanskje ikke jeg er verdens største likevel )
de tre bukkenebruse Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 hei:) jeg er også 22 og 2 dager:) da magen kom ble den fortere større enn forige gang, målet er litt høyere oppp enn sist gang men vekta har ikke økt noe etter at jeg ble gravid... sist gang var det gutt, denne gangen er det en jente:) magen er på en måte rundere denne gangen og mye høyere,kan gå i de buksene jeg gjorde før jeg var gravid viss det er låkt liv på de da;P det kunne jeg ikke forige gang:)hehe...
Bea har snart 4 barn? Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Venter nr 4 og er større enn forrige gang men mindre enn gangen før der......
Amanda- Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 hei. jeg er førstegangs fødene. så jeg kan ikke sammenligne med noe. men jeg kan si meg enig i at alle andre gravide ser fin ut.. men jeg der imot.. hehe.. SVÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆR.. jeg venter en jente 6.november. og en venninne en gutt 6 november. hun har ett barn fra før. jeg er større enn henne. jeg har sann stor rund brei mage.. hun har mer "strutte" mage.. hehe.. så vet ikke om det er sannhet eller myte..
Strutsen har nå 2 gutter! Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Magen kom fortere denne gangen. Følte at det var synlig allerede fra 6-8 uke. Noen uker etter ordinær ultralyd ble den mer "normal". Nå er jeg i 26 uke og er vel omtrent som jeg var i første svangerskap. Har hørt at man fortere får mage i senere svangerskap fordi mahgen allerede har vært "blåst opp" før.
prøvekluten+3små Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 det har stemt hos meg hvertfall..la på meg 9 kg med nr en og to,men magen var likevel større med nr to..denne gangen har jeg til nå,uke 30+1 lagt på meg ca 6 kg,og magen er enda større,tror jeg..litt vanskelig å si,for den sitter høyere opp denne gangen enn med de to forrige..
jente og gutt Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Jeg er sikker på at jeg er større nå enn sist, selv om jeg hadde veldig mye mage da også. Ikke mye moro å bli spurt om det er lik før når en er fem måneder på veg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå