NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hmm, er ikke den som hverken tenker eller tror særlig på overnaturlige ting. Har aldri hatt noen opplevelser eller noe som har fått meg til å tenke noe særlig over det. Men åpen for at det finnes mer enn det vi kan se er jeg nok innerst der inne uansett. Men i det siste må jeg si at jeg har tenkt veldig mye på dette etter noe min datter på snart 3 år har opplevd eller funnet på eller hva det nå kan være. For 3-4uker siden spurte hun om hun kunne gå ned i kjelleren å leke, som hun ofte gjør (endel leker jeg har satt vekk der) og det fikk hun som vanlig også lov til. Jeg må alltid lukke døren ned så ikke minsten prøver å gå ned trappen og, så gjorde det, som vanlig. Så fortsatte jeg og rydde på kjøkkenet men etter bare et minutt eller noe hører jeg jenta hyle og løpe opp trappen. Jeg løp bort og hun var helt fra seg av skrekk når hun kom opp, har aldri sett henne sånn. Når jeg spurte henne hva det var fortalte hun meg om en gammel dame som var slem og sa at hun ikke vil snakke med henne. Kjente jeg fikk gåsehud og holdt rundt henne, hun skalv og nekter nå plent å gå ned dit igjen. Samtidig forteller hun ofte om snøgutten, han er helt hvit og har ingen klær på seg, men han er snill og ikke farlig. Har frem til det tenkt at han er en slags fantasivenn e.l. men ikke lett å si. Noen som har noen kommentarer? Har de så god fantasi de små, ser hun noen, finner hun det opp. Synes nå selv det er skikkelig ekkelt å gå i kjelleren når det er mørkt (ikke så rart kanskje) Hadde vært flott å hørt fra noen som har litt peil på sånne ting og barn, har lest de kan være mer mottagelige, men jeg aner virkelig ikke. spoookie...hehe
Guttemamma til tusen :) Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 oi! skummle greier!! rop på sjaman, hun vet nok:o)
så var vi 4 Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 æsj så skummelt for jenta di. Og det med at barn har god fantasi kan jo faktisk være det at de heller ser mer enn mange andre og at det dermed blir stemplet som 'god fantasi'
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 Sjaman!!!!:):)kan du noe om sånt også????:)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 ååå så skummelt da. Jeg tror det finnes masse mer enn vi aner noe om. Hvorfor skulle hun dikte det opp? Mamma sier jeg så masse som liten. Blant annet en gammel dame da jeg var to år. Tror barn er veldig mottakelig for overnaturlige fenomener. Kanskje dere burde fått besøk av en som kan drive dem ut?
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Det beste du kan gjøre er å stimulere dette på en positiv måte jeg tror at alle barn tl de er rundt 7 år kan se ting... snakk med henne og spør hva hun ser og si det ikke er farlig.... bare prat om det slik at hun ikke føler redselen din for gjør hun det kan hun lukke seg og kanskje stenge ute verdifulle følelser og talenter... klem
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 Har tenkt litt på det, hvertfall hun som hun sier slem, da blir det litt skumlere + at det hadde vært spennende å få en bekreftelse på opplevelsen på en måte. Men er vel ikke bare bare å få noen til å komme å drive ut eller sjekke sånt?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 jo det finnes faktisk egen som kommer og sjekker sånt. hehe... Tror han der olav moldestad? om jegi kke husker navnet feil.. han holder på med det i hvertfall..
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. august 2007 ikke lett sånne ting, har snakket om det og også sagt at det ikke er farlig. Prøvd å spørre om hun vil jeg skal være henne med ned å leke, men hun setter ikke sin fot der stakkar. Kankskje hun bare glemmer det etterhvert, men virker jo ikke akkurat sånn nå. Og snøgutten snakker hun jo ofte om da, men det bekymrer meg ikke noe særlig siden han ikke gjør henne redd.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2007 Da får jeg inn å kikke litt der:)takk
Gifteklar:0)) Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Har opplevd dette selv med datteren min da hun var rundt 3 år.Men hun så en gammel mann i gangen vår, og hun kom skrikende og var helt hysterisk.Hun så han ofte og var like redd vær gang. Fortalte en gang at han hadde mistet hodet, og at han hadde noe rundt halsen.Jeg ble jo vettskremt og tok dette opp på helsestasjonen, men helsesøstra bare lo av det og sa det bare var fantasi. Men det rare var jo at denne "mannen" bare var i gangen og på soverommet ved gangen. Vet jo ikke helt hva jeg skal tro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå