Gå til innhold

Når fostervannet går....


Legekjærringa

Anbefalte innlegg

Kom hjem fra gåtur 1,5t + 1t shopping. Trodde jeg hadde begynt å lekke fostervann + at jeg så en bloddråpe, men det stoppet. Hadde menssmerter og måtte legge med på sofaen. Klarte nesten ikke å gå. Så ble jeg bedre etter et par timer.

 

Hvordan merker man at det begynner å lekke fostervann vs. svette eller urin....? Har aldri svettet SÅ mye der nede så jeg synes det er merkelig... Ingen lukt heller. Jeg er klar som bare det for nå er det ubehagelig å være så tung, sliten og ha vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når fostervatnet gjekk på meg med mi førstefødte, så kom slimproppen også. Eg merka det med at det murra litt heilt nederst i magen, og ringte sjukehuset for å spørre. Eg låg i senga når vatnet gjekk og var først usikker om det var urin som kom. Men det følest annleis for urinen klarer man stoppe, ikkje fostervatnet. Håper det var fostervatnet ditt som gjekk..Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi Embarazada! Kanskje noe er på gang? Det kan være umulig å skille alle væskene fra hverandre der nede. Da pleier JM å si at man skal gå med et bind i to timer, og så ta dette med på fødeavd. hvor de kan dryppe på et stoff som skifter farge hvis det fostervann man har lekket. Uansett så er det nok ikke lenge igjen nå....Spennende og lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min 2 hadde det silet litt forsiktig over flere dager. Jeg kjente den karakteristiske søte lukta, men tenkte ikke noe mer over det før de skulle ta vannet mitt på sykehuset, men der var det tomt =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...