Gå til innhold

sjokkert over hva enkelte tør...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har det vært skikkelig varmt ute... Og på dagen i dag dro jeg som vanlig med meg Halvor på butikken. Kjekt med bæresæla ;) Men utenfor butikken kikker jeg tilfeldigvis inn i en bil, og der sitter det 3 små unger på MAX 4 år. Med bilmotoren avslått og alle vinduene igjenlukket, det var svinvarmt og bilen stod i solsteika. Ingen tegn til foreldre eller noe. Men tenkte at foreldrene var sikkert inne en kjapp tur for å handle ett par ting, og det er jo ingen som helst krise. Men det som sjokkerte meg var at da jeg kom ut etter ca 20-25 minutter (traff noen kjentfolk som bare måtte skravle) så sitter de fortsatt der, innestengt i bilen og hele gjengen sitter og hylgråter. Ingen tegn til foreldrene da heller.... Men jeg tok meg litt god tid med å få varene i bilen og fikk plassert Halvor skikkelig i bilsete. Og når jeg stod og tenkte på om jeg skulle kontakte politiet for å få åpnet bilen som stakkars ungene satt i så kom endelig mora. Når hu åpner bilen hører man ungene som hyler, og mora blir kjempesint..

Stakkars unger som satt i bilen iallefall 30-35 minutter i glohete sola uten noen som helst mulighet for å komme seg ut.. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjefta henne huden full. Selv om hun sikkert hadde slått meg ned. For ei møkka kjerring, håper hun leser dette.

Skrevet

Hun skulle fått seg link til nyhetene om alle de barna som har dødd av hete mens de har ventet i bilen.

Skrevet

Hadde snakket henne ut, tatt nr på bilen og anmeldt henne for barnemishandling.

Skrevet

Gikk litt fort her, mente jeg hadde snakket med henne.

Skrevet

Hadde jeg vært alene og ikke hatt med meg Halvor så hadde jeg nok gjort det ja. Jeg syns så voldsomt synd på de ungene. At de er rebeller i butikken er en ting, men man setter bare ikke barna sine igjen i en gloheit bil i sommersola UTEN mulighet til å åpne vinduer etc! De satt jo i bilstoler alle sammen og hylgrein.. Huff :(

Skrevet

fy faen....STAKKARS BARN..fy flate...har ikke ord..

Skrevet

Fortalte mamma om det nå på telefon, og hu vet hvem dama er. Venninna til mamma ringte til politiet og barnevernet og meldte i fra. Politiet hadde kommet rett etter jeg dro, for venninne til modern hadde sett meg og prøvd å få kontakt med meg...

Jeg blir så provosert over sånne ting! Jeg vet iallefall hva jeg kommer til å gjøre neste gang...

Skrevet

Så bra!

Tror egentlig ikke de tenker at de tar sjansen jeg, slik som gjør sånn, men faktisk er så uvitende at de ikke vet hvor farlig det er.

Skrevet

For å si det slik da.. Du stenger heller ikke et husdyr eksempelvis en hund inne i en glodheit bil i SOLA i 30-35 minutter eller hvor lenge de satt der (siden bilen stod der når jeg kom) uten mulighet til skikkelig lufting, skygge eller vann....

Å la så små barn sitte i solsteiken i en bil så lenge er rett og slett farlig. Det du ikke vil utsette hunden din for utsetter du IALLEFALL ikke ungene dine for. For å sette det HELT på spissen. Men enkelte skjønner kanskje ikke hva som er så farlig med det tydeligvis. ÅÅÅ!! Nei så synd jeg syns på de ungene. Regner med at det blir noe etterspill av det. Iallefall siden det er en liten bygd hvor stort sett en eller annen kjenner deg..

Skrevet

Huff, jeg blir helt dårlig av å lese dette. Barnemishandling i aller høyeste grad. Jeg hadde garantert ringt politiet etter så lang tid, og barnevernet bør også inn i bildet. Grusomt!!!

Skrevet

Barnevernet er koblet inn... Politiet hadde visst ikke akkurat vært så blide de heller. Men ikke så rart kanskje? Det er utrolig hvor lite enkelte tenker altså..

Skrevet

Skulle virkelig ikke tro det var mulig!!!!

Gale menneske!!

Bra venninna til moren din ringte.

Viktig å bry seg når man ser sånne ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...