Gå til innhold

leste ett innlegg under her om oppkast......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har skikkelig angst for det...

jeg HATER spy.

jeg takler ikke lukta,lyden,eller synet..

helt seriøst..

jeg takler det ikke..

det er såvidt jeg kan tørke katten sitt oppkast..

hvordan i huleste skal jeg kunne ta meg av ungen når han blir spysyk??

kaster opp i senga så hele senga er full,klærne osv..stinker spy i hele rommet..

jeg har skikkelig angst for det..

mener når det blir skikkelig menneske spy,ikke sånn gulp liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater også spy, men det går fint når det er mine egne barn... ;-)

Skrevet

Tror nok det blir anderledes med ditt eget barn, selv om det ikke er så kjekt!!!!......lykke til...

Skrevet

Du må vel enten gjøre det likevel, skaffe noen andre til å gjøre det eller la være å gjøre det. Sistnevnte er forhåpentligvis ikke et alternativ.

Skrevet

Må du, så må du. Da nytter det ikke at du har "angst for spy". Første gangen ungen din har spysyken, så står du sikkert og spyr selv mens du tar det. Og det blir bedre etterhvert. Sånn er det å bli forelder, man må gjøre mange ekle ting man ikke hadde gjort hvis man ikke måtte;-)

Skrevet

Vet akkurat hva du snakker om (æsj) men når det kommer til jentene mine, så er det typisk at de altid spyr når det er bare vi hjemme. Jeg klarer faktisk biite tennene sammen og ta det opp. Men er ikke lett! Har helt angst:s

Skrevet

Samme her!!! Jeg har skikkelig fobi for at ungene skal få omgangssyken.

Hvis jeg hører at noen har det,gjør jeg alt i min makt for at ungene skal holde seg unna de.

Og om det skulle være så gale at de får de, må mannen min tørke spy - og jeg spiser ikke på mange uker.

Skrevet

jeg HATER å spy, men går heeelt greit med miniane's

Skrevet

Du brekker deg et par ganger og tenker at du må tørke opp så ikke spya setter seg i teppet eller lager merke på parketten. Så tar du sengetøyet mens du brekker deg nok en gang- denne gang med lyd, kaster det i vaskemaskinen og setter på

Så tar du ungen som har spy i håret, i nesa, i mellom tærne og kaster rått og brutalt i dusjen mens du brekker deg en gang til.

Vips så har du overlevd første spyrunde. Er du heldig slipper du med denne runden, ellers så skal du gjøre det samme 20 ganger til i løpet av ett døgn

Du venner deg til det:))

Skrevet

er faktisk ikke så ille når det er egne barn.

kommer til å gå fint.

jeg har også det sånn i forhold tilsy,men er ikke så ille når det er guttungen sitt

Skrevet

Du er ikke den eneste! Sjarmøren (16mnd) har ennå ikke hatt oppkastsyka, det er jeg så utrolig glad for.

Hater spesielt fulle folk som spyr, helt grusomt. Er nok ikke en av de gode venninne som holder håret til den som er dårlig. Æsj!

Skrevet

nei jeg kan jo ikke la han ligge i det heller..

men husker når mamma skulle tørke vår oppkast...hun måtte kaste oppp selv..

jeg vil virkelig ikke være sånn..

Skrevet

ja det er sant..må man så må man...

men jeg gruer meg sånn til det skjer.

jeg hate det så jævlig..

helt sinnsykt..

men håper det er sant,at når det er din egen så er det noe annet..

Skrevet

Jeg takler fint spy, har en hund som spyr inne av og til og er sykepleier. Kjøp deg hansker og munnbind, det hjelper litt.

Mamma har alltid kastet opp når hun skulle tørke vårt spy, så det er ikke alltid det hjelper at det er ens egen unge. Hun spydde til og med hver dag i ukesvis på skoleveien fordi noen hadde spydd på fortauet. Spydde selv om spya hadde regnet bort, det var nok med tanken på at den hadde ligget der. Hehe kjempefestlig.

Skrevet

Spy er vel noe av det værste jeg kan være borti også..men går helt fint med mine egne unger. Huskr da snuppa var 8-9mnd og hadde spysjuka..spudde ut hele senga, meg og pappan og senga vår i løpet av en natt..men vi fikk da både bytta på henne og oss selv og vaska og flidd. Gubben takla det helt fint han også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...