Gå til innhold

Og hvilket yrke på bokstaven A

Anbefalte innlegg

Skrevet

Advokat

Arrogant eiendomsmegler (hihi, er lov å leke litt her altså)

Arbeidsgiver

Alternativ behandler

Analytiker

Jeg ville vært alternativ behandler OG utdannet advokat;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-)

Skrevet

Samme som deg der, Drev og vurderte juss, psykologi og medisin opp mot hverandre i mange år...men så ble jeg visst husmor, hehe...

Men akupunktør hadde vært veldig interessant, vurderte det og, kom så langt til å skaffe meg søknadspapirene faktisk....så kom nr tre, haha.

Skrevet

Brei kompetanse, tror jeg det kalles. Eller litt av hvert???

Skrevet

I dette tilfellet tror jeg det kalles surehode som aldri får ut fingeren, haha.

Fått begynnt på psykologi da, men ikke mer enn det, hihi.

Skrevet

Øhøm. Du kan jo få kjøpe mine bøker i psykologi. Kom så langt at jeg tok eksamen, men tror jeg strøk. Fikk jernteppe og har aldri sjekket resultatet på den lange eksamen. Tok ikke korteksamen dagen etter. Kanskje jeg bestod? Kan vel kalle meg hobbypsykolog??

Skrevet

Jeg fikk i alle fall tatt eksamen, og sjekket resultatet og, hehe.

ikke så ille faktisk, men skulle jeg inn på proffesjonsstudiet så trengte jeg karakteren over....så vurderte jeg om jeg skulle ta den opp, men ble med vurderingen gitt.

Mye som blir med vurderingen hos meg....

Kanskje jeg er en boksatavmamma, hehe.

Skrevet

Ref. innleggene over så ville jeg vært

A-student...

Skrevet

Advokat! Men jeg måtte vært Aktor, tror jeg - irriterer meg over alle som slipper billig unna... c",)

Skrevet

jeg ville vært arrogant eiendomsmegler med forbedringspotensiale :-)

Skrevet

Asfaltlegger

Avocadodyrker

Astrofysiker

Astronaut

Astrolog

Atomfysiker

avantgardkunstner

Apostel.......?

Appelsinpressekontrollør

Asket.....

*kremt*

Skrevet

Ha ha, jeg ville i hvert fall IKKE vært asket :)

Skrevet

JEG VIL JO VÆRE EN APOSTEL!!!!

he he he he

for en fiffig tittel på et vissitkort!

Skrevet

Går det an å bli en ....

Apostelhest?

Det er jo så mye snakk om apostlenes hester hele tida...

Skrevet

vil du være min hest?

det hadde vært toppen da kunne vi sunget apostelsanger og dratt på apostelfestival!!!

Det hadde vært noe det.

Skrevet

Jada, bare du ikke tråkker så hardt. Jeg liker ikke å bli tråkket på, skjønner du (men jeg blir det omtrent aldri heller da...)

Festival og sang er alltid jeg med på, men er litt skeptisk til apostelting og -tang forøvrig :)

Skrevet

Hva med polstra ting da Karomamma? Eh.......skeptisk til det også eller?

Skrevet

Jeg liker ikke å tråkke på noen jeg, så det prøver jeg å unngå, men om jeg skulle stå på ei tå så må du si ifra vettu, så skal jeg flytte meg, og finne plaster.

Skrevet

Eller som Karosnuppa sier: Au au, PASTÅ!! Hun snakker kvasi sørlandsdialekt etter sommerferien, he he...

Men ikke skeptisk til polstra ting, eller polske ting for den sakens skyld. Ja ja, det krystallet der nede kan de få ha for seg selv, hvis dere spør meg. Men det gjør dere jo ikke, så jeg skriver nå litt her uansett i hvert fall bare sånn for sikkerhets skyld i tilfelle noen leser og sånn går nu dagan...

Skrevet

teller det om jeg sier at jeg har et søskenbarn som er astrofysiker. Som er professor "Dr.outta space" på stormer i verdensrommet. Hvorfor fikk han alt vettet???

Nå, ja.. Han er jo litt småtreg da...

Skrevet

Du glemte asfaltarbeider, det ser morsomt ut når det er fint vær. Advokat og arrogant eiendomsmegler, det er jo i samme gate og passer ikke for meg noen av delene.

Jeg velger meg tilbake til P jeg, eller prøver min alternative vei som konditor eller kokk. K altså, det er en bra bokstav :-)

Skrevet

Amerikafarer (ulønnet yrke ;o)

Skrevet

hmmm.... fortsetter på B jeg:

Bleieskiftarbeider

Budeie

Brud...hehehe...

Bøddel

Bibliotekar

Holder meg til å være brud noen dager til jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...