Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Advokat Arrogant eiendomsmegler (hihi, er lov å leke litt her altså) Arbeidsgiver Alternativ behandler Analytiker Jeg ville vært alternativ behandler OG utdannet advokat;-)
Dailis Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Samme som deg der, Drev og vurderte juss, psykologi og medisin opp mot hverandre i mange år...men så ble jeg visst husmor, hehe... Men akupunktør hadde vært veldig interessant, vurderte det og, kom så langt til å skaffe meg søknadspapirene faktisk....så kom nr tre, haha.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Brei kompetanse, tror jeg det kalles. Eller litt av hvert???
Dailis Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 I dette tilfellet tror jeg det kalles surehode som aldri får ut fingeren, haha. Fått begynnt på psykologi da, men ikke mer enn det, hihi.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Øhøm. Du kan jo få kjøpe mine bøker i psykologi. Kom så langt at jeg tok eksamen, men tror jeg strøk. Fikk jernteppe og har aldri sjekket resultatet på den lange eksamen. Tok ikke korteksamen dagen etter. Kanskje jeg bestod? Kan vel kalle meg hobbypsykolog??
Dailis Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Jeg fikk i alle fall tatt eksamen, og sjekket resultatet og, hehe. ikke så ille faktisk, men skulle jeg inn på proffesjonsstudiet så trengte jeg karakteren over....så vurderte jeg om jeg skulle ta den opp, men ble med vurderingen gitt. Mye som blir med vurderingen hos meg.... Kanskje jeg er en boksatavmamma, hehe.
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Ref. innleggene over så ville jeg vært A-student...
Reveenka Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Advokat! Men jeg måtte vært Aktor, tror jeg - irriterer meg over alle som slipper billig unna... c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 jeg ville vært arrogant eiendomsmegler med forbedringspotensiale :-)
phantomet Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Asfaltlegger Avocadodyrker Astrofysiker Astronaut Astrolog Atomfysiker avantgardkunstner Apostel.......? Appelsinpressekontrollør Asket..... *kremt*
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Ha ha, jeg ville i hvert fall IKKE vært asket
dritgrei hei hei! Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 JEG VIL JO VÆRE EN APOSTEL!!!! he he he he for en fiffig tittel på et vissitkort!
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #15 Skrevet 3. august 2007 Går det an å bli en .... Apostelhest? Det er jo så mye snakk om apostlenes hester hele tida...
dritgrei hei hei! Skrevet 3. august 2007 #16 Skrevet 3. august 2007 vil du være min hest? det hadde vært toppen da kunne vi sunget apostelsanger og dratt på apostelfestival!!! Det hadde vært noe det.
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #17 Skrevet 3. august 2007 Jada, bare du ikke tråkker så hardt. Jeg liker ikke å bli tråkket på, skjønner du (men jeg blir det omtrent aldri heller da...) Festival og sang er alltid jeg med på, men er litt skeptisk til apostelting og -tang forøvrig
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 3. august 2007 Hva med polstra ting da Karomamma? Eh.......skeptisk til det også eller?
dritgrei hei hei! Skrevet 3. august 2007 #19 Skrevet 3. august 2007 Jeg liker ikke å tråkke på noen jeg, så det prøver jeg å unngå, men om jeg skulle stå på ei tå så må du si ifra vettu, så skal jeg flytte meg, og finne plaster.
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 Eller som Karosnuppa sier: Au au, PASTÅ!! Hun snakker kvasi sørlandsdialekt etter sommerferien, he he... Men ikke skeptisk til polstra ting, eller polske ting for den sakens skyld. Ja ja, det krystallet der nede kan de få ha for seg selv, hvis dere spør meg. Men det gjør dere jo ikke, så jeg skriver nå litt her uansett i hvert fall bare sånn for sikkerhets skyld i tilfelle noen leser og sånn går nu dagan...
Gjest Skrevet 3. august 2007 #21 Skrevet 3. august 2007 teller det om jeg sier at jeg har et søskenbarn som er astrofysiker. Som er professor "Dr.outta space" på stormer i verdensrommet. Hvorfor fikk han alt vettet??? Nå, ja.. Han er jo litt småtreg da...
Maud Skrevet 4. august 2007 #22 Skrevet 4. august 2007 Du glemte asfaltarbeider, det ser morsomt ut når det er fint vær. Advokat og arrogant eiendomsmegler, det er jo i samme gate og passer ikke for meg noen av delene. Jeg velger meg tilbake til P jeg, eller prøver min alternative vei som konditor eller kokk. K altså, det er en bra bokstav :-)
♥Snulder Skrevet 4. august 2007 #24 Skrevet 4. august 2007 hmmm.... fortsetter på B jeg: Bleieskiftarbeider Budeie Brud...hehehe... Bøddel Bibliotekar Holder meg til å være brud noen dager til jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå