Süsse Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hengerfeste paa bilen til vi skal flyttet til Norge! Hm, er det da man maa oppföre seg som mot unger naar de kommer stolt hjem og viser en tegning?? "OOOOOOOOIIIIIIII, saa fint" og klapper i hendene.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jepp! Akkurat sånn du skal gjøre, det fremmer positiv oppførsel. Så neste gang får du nok nye dekk.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Du veit at det betyr at han skal ha med seg all skiten sin som du gleda deg til å sette igjen i det store utland?
Süsse Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 Men saa ser jeg denne: Med hengerfeste paa bilen kan jeg bli kvitt det fort i Norge!
Gjest Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Ah, du er rene Hercule Poirot, det der var en god tanke.
Gjest Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Pass på så ikke du morfer og blir en liten tjukkas med mustasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå