marita*mamma*har fått jenta Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 jeg og sambo har nettop vært ute på en fin kjøretur.nå sitter vi hjemme og slapper av.har funnet meg en skål med smågodt som jeg skal kose meg med....må jo få lov til noe vi også.i morgen skal vi i 30 årsdag og da er det jo jeg som er sjåføren hihi
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 noen må j det også hehe hva jobber du med?
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 sitter her i pysj buksa, "ser" på tv. Sambo og jeg sitter med hver vår laptop og internetter skal kose oss snart med film på tv'n og godis vi også. så en god natts søvn, skal i bacholerette party i morgen!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 skulle egentlig på hytta men fergekøen er så laaaaaang at det hadde nok blitt 3-4 timer med venting så det gadd vi ikke=( koser oss heller hjemme med en god film å biffsnadder=)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg har bursdag om knappe tre ukers tid, og min kjære har kjøpt gave til meg for evigheter siden. Han er talentløs til å holde på hemmeligheter, og i går klarte han ikke mer.. da hadde han spurt meg flere ganger for dagen de siste to ukene, om jeg ikke hadde lyst på gaven litt tidlig. Til slutt sa jeg at det var greit, for jeg er egentlig ikke så begeistret for gaver (det jeg synes er stas med bursdagen er nydelige kort fra min kjære, samt det å spise middag ute..med middag+dessert, og gjerne film og smågodt etterpå..Dét er en fin bursdag, det! ) og sånn gikk det til at jeg fikk gaven min (dvs. den var like mye til oss begge) i går; et videokamera! Vi har pratet om at vi ble nødt til å kjøpe det før lille kommer, fordi vi vil forevige alle små og store begivenheter med bebisen vår, og jeg ble veldig glad for det. Uansett.....ble mye svada nå... Poenget mitt er at det vi gjør i kveld, eller dvs. det min kjære gjør i kveld, er å pusle med det nye leketøyet sitt, min gave. Hehh..må le litt av han. Han er helt i ekstase, filmer og legger inn på dataen og lager korte flåsete videoer med en passiv meg i hovedrollen. Jeg ligger overlatt til meg selv på sofaen, spiser smågodt og venter på krim´en på nrk. De er og blir gutter gitt, uansett hvor gamle de er...Fnis.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 kjeder meg alene mens min kjære er på jobb...Men er jo inne på BIM så ser hva som skjer. Ellers er det bare kjedelig på TV `og,og ikke har jeg noen god bok å lese. Gleder meg til i morgen, da skal vi på fjelltur og på grilling med venner.
Niem og Patrick Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Jeg har nettopp hatt besøk av to veninner. Sambo er borte på jobb, kommer hjem om 12 dager. Har kost meg med shopping i finværet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå