Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hvem selger pærebrus?? MÅ BARE HA DEN hehe;)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Bare slenger meg litt på ang en tråd her i går. Hvorfor får du ikke støtte fra Lånekassa, Bianca?
*Kleopatra Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Helnøtt: Alle butikker her på Sunnmøre selger pærebrus (og ananasbrus), du får ta deg en tur hit;-) Riga: Får selvfølgelig lån fra Lånekassen, men siden samboeren min tjener mer enn 22.000,- i måneden, så får jeg ikke stipend.
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 Fillen!! hehe, endelig når den levde enda hehe..Ja får vel nesten det da;)
*Kleopatra Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Jepp:) Hadde nok blitt litt dyr porto om jeg skulle sende i posten til deg, hehe!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Du får jo litt av lånet omgjort til stipend hvis du består eksamen...det har ingenting med inntekten til samboeren din å gjøre. Derimot får du ikke sånn forsørgerstipend pga at han tjener mer enn 22 500 kr i mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå