Gå til innhold

inspireret av skravletråder.. uhum kjeder meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan ju gjøra det på svenska hva?

Jeg ser for meg en tornado, speedet på koffein:-)

Mørk, halvlangt hår, ca 170 høy, full av humor og ei kruttønne;-)

Skrevet

He he..

Tornado på koffein, ja

Kort krøllete hår- 182, humor og ja kruttønne:)

Du:)

Jeg senser en mild kvinne. Mørkt halvlangt hår- feminint utseende. På en eller annen måte føler jeg du bor i et rødmalt hus med hvite karmer- har epletrær i hagen.. Hi hi.. skal jeg lese tarotkorta mine og? Holder det med kortstokken fra se og hør tror du?

Skrevet

Fniiis..........

177, blond som sola, skulderlangt hår med fall, hvitt hus med blå kanter, men jeg plantet to epletrær i hagen for et par år siden!!!

Mild.......hmmm........på en måte ja, men kruttønne til de grader jeg også;.) Og MAAAAASSE humor!!!

Skrevet

Og jeg har jo møtt så mange her inne at jeg kan nesten ikke bli med og gjette mer, ihvertfall ikke på de som er inne her ikveld:-)

Men hvordan tror du Snulder og Dailis er da?

Skrevet

Snulder. Liten snelle med kort blondt hår. Romantiker, perfeksjonist, stort hjerte og lun humor.

Dailis: Boller og kaker, god husmor og snill mamma som møter ungene med varme boller og kakao på vintersdager. Omsorgsfull, trøstende. Ser for meg litt tøff i kantene, ikke så høy og kanskje mørkt kort hår?

Dommen?

Skrevet

Hihihi.......en del stemmer på begge to, men de må nesten få svare selv:-) Vil ikke utlevere dem uten deres samtykke:-)

Skrevet

jeg er vel 178, var lys blond, men det forandret seg etter barna kom. Relativt langt hår med noe krøll i, hehe.

Føler meg som et hespetre innimellom, men har vel heller trodd tøffheten sitter litt lenger inne, hehe.

Utrolig temprament, men det er det ikke så mange som vet, hehe.

Tror jeg lkte din beskrivelse bedre=D

Men varme boller og kakao skjer titt og ofte på vinteren ja=D

Skrevet

Haha... nå ble jeg faktisk litt glad! Ikke fordi det stemte men fordi det var pene ord!

Jeg er halvlang og halvlubben. Langt blondt hår. Faktisk ganske så hard i kantene, men myk inni:=) Hehe.. lun humor ja! Thanks! De fleste synes jeg er liiiitt over kanten ironisk! Og perfeksjonist med slikt småtteri jeg pusler med, men ikke med jakting på hybelkaniner!

Skrevet

er det ikke godt at jeg tenker så godt om dere damer:))

Skrevet

Hehe.. jo... kanskje det er best at du aldri møter oss IRL! Kanskje du blir skuffa da?!?!? ;=)

Skrevet

Skuffa, næhhhhhhhhhhh aldri.. Positivt overraska, jupp det tror jeg:)

Skrevet

Kjempekjekt at noen tror så godt om meg ja=D

Godt noen gjør det;)

Skrevet

Nå har jo både superdupermamma og Dailis avslørt seg selv, og Snulder-hulder og Attpåklatten har jeg jo sett.

Men superduoermamma var før avsløringen liten,

mørk og effektiv, og Dailis lyshåret, mild og krøllete c",)

Jeg da? c",)

Skrevet

Kastanje farget halvlangt hår, relativt høy.

En trygg, varm og reflektert person.

Skrevet

Du er jammen grei!

Men du er et stykke unna sannheten... c",)

Skrevet

Ikke såååååå langt unna sannheten vel??

Skrevet

Liten og effektiv.

Ha ha ha ha

Hva med stor og treig?

Når jeg ikke har drukket espresso

Skrevet

Reveenka.

Du er som den katta i Asbjørnsen og Moe. "Hvem er det som banker på, så jeg ikke kveldsro må få, gå ut å se Korse"

Du er territorial, liker å verne om deg og dine, viser tenner når du må. Du er veldig omgjengelig. Du er faktisk lys eller hva??

Dritgrei

Jeg har liksom et syn av deg i mammabukser som er for korte oppå leggen, singlet og bustete hår, mens du fyker rundt i huset ditt med tusen kreative ideer. Husker engang du beskrev hva du hadde å ty til i klesskapet, og jeg kjente meg veldig igjen i den beskrivelsen. Du tenker på alles ve og vel og kunne gått gjennom ild og vann for mange mennesker, tror jeg

Skrevet

For en rørende beskrivelse, det var jammen en god start på dagen!!! JaJa, de mammabuksene kunne jeg jo gjerne vært foruten, men når det faktisk stemmer at jeg fortsatt har mammklær i skapet fordi jeg bruker alle pengene på en diger fest (jeg vet ikke om dere har hørt noe om den ;-)).

også er jeg ikke akkurat så fykete. ha ha ha ha... jeg sitter mest på rompa og ser at haugene vokser rundt oss, også ser jeg på det helt til jeg blir sint på dritgreipappan for at hanikke rydder, også FYKER JEG som en virvelvind. SVISJ SVUS SVOSJE, da var alt i en pose! HAHAHA

så altså:

mammabukser /korte på leggen : ja

(eventuelt en eller annen barseljoggebukse)

singlet : jada hver eneste dag, sånne utvaska fra H&M

bustete hår: Jepp, og ikke nok med at det er bustete, men jeg sparer jo til langt brudehår, og nå er det langt og bustete og knusktørt, så jeg gleder meg til å få av meg manken!!!

fykingen har jeg svart på: ;-)

kreative ideer: tja, joda, jeg velger å tro at jeg kan komme med en god ide eller to... særlig i samhandling med andre hoder!!

andres ve og vel: ja det håper jeg da virkelig at jeg bryr meg om, jeg gjør så godt jeg kan!

Ild og vann teorien: Joda, den stemmer nok den også... det er noen jeg gjerne vil gi det aller beste, og om det innebærer ild og vann, så håper jeg at jeg kan gå gjennom ilden først, også vannet etterpå... da tror jeg det skal gå fint ;-) har vi det ikke sånn alle sammen??? Jeg tror det!

Skrevet

Jeg synes igrunne at supermamma har truffet spot on på dere alle!!! Kjernen i dere har lyst gjennom ordene, så det så!

Det er jo umulig å gjette bedre enn det...

Og jeg har jo truffet dere alle.... *ler*

Skrevet

Jeg blir jammen litt rørt, jeg - håper jeg oppfattes som omgjengelig av andre - og de andre tingene du tippet på, passer faktisk ganske bra c",)!

Skrevet

Kanskje jeg skal begynne å frekventere på spå debatten??

=)

Skrevet

Hehe... jeg tror du ville gjort det bra der jeg superdupermamma!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...