*3 prinsesser* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 .....stakkers liten! Syntes så synd på henne. Litt flaut og....Han jeg ga beskjed om episoden rynket på nesen og sa " ja jeg kjenner stanken"
Monajenten Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Oi han hadde jo bøttevis med empati å komme med:-/ God bedring til lillejenten din.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 stakkars lillejenta.. Men du, en ting slo meg? mene rikke slenge dritt eller kverrulere, undrer bare; vasket du ikke selv??? Det hadde jeg gjort... ka hende det er jeg som er helt på bærtur, altså:-)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Usj... Stakkars jente og stakkars fyr. Jeg hater spy - grøss.
AneB Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Stakkars liten!!! Er jo ikke så greit å stå der å vaske da, når man har et sykt barn (pluss kanskje ett barn til) på slep. Man vil jo fortest mulig ut derfra, og de som jobber der får jo penger for å holde butikken fin. Er jo alltid de som vasker hvis noen griser noe i butikken.
*3 prinsesser* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 Ja jeg lurte litt på om jeg skulle vaske selv eller ikke....ble litt i stuss. Så det ble en mellomting. Tørket opp det verste med tørkepapir, så vasket kiwimannen etterpå. Hadde egentlig nok med å trøste henne, hun var veldig ute av seg. Syntes det var viktigere å trøste enn å vaske.
ippemo får augustbaby Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Stakkars jenta di, men jeg hadde sagt til Kiwimannen at jeg kunne tatt det. Han hadde sikkert sagt nei, for det er det de gjør, men hadde likevel sagt jeg kunne tatt det. Min unge sitt spy=mitt ansvar selv om "de får betalt for å holde butikken fin" (spy inngår ikke i lønna og kontrakten)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Du får trøste deg med at de får (aaargh, hva heter det???) "Skittent-arbeid-tillegg" når de må ta sånne ting som det.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Stakkars lille! Vesla her også blir helt ute av seg når hun kaster opp - spesielt om hun kaster opp i senga eller noe, blir kjempe lei seg. Jeg synes nå ikke dette skal utvikle seg til en diskusjon om vi hadde vasket eller ikke, du gjorde ditt beste der og da.
ippemo får augustbaby Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Nei, det får de ikke. På utesteder ja, butikken, nei:-)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. august 2007 #15 Skrevet 3. august 2007 Ungen til en kunde spydde i butikken mannen min jobba i, og kunden sa at det var jammen flaks han spydde i butikken for da slapp han å vaske!!! Må legge til at denne kunden var læreren min på den tiden...
*3 prinsesser* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. august 2007 Takk girly:-) Ja jeg gjorde det. Er selv sykepleier og vant til litt av hvert på den fronten, men jeg tolererer at andre har problemer med slike ting.
*3 prinsesser* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 3. august 2007 Går det virkelig an å si noe sånn?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå