Gå til innhold

hvor lenge kan mme oppbevares i rom temperatur?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

derimot kan mm oppbevares opptil flere timer...

Skrevet

Hvorfor skal du oppbevare den i romtemperatur?

Vannet kan du jo ha i romtemperatur, så da kan du jo bare helle i pulver og vips (en del babyen vil ha det varmere da). På sykehuset sa de at mme skulle ikke oppbevarer i rom temperatur i det hele tatt, men dersom du måtte skifte en bleie kunne du fortsette med samme flaske etterpå. Er jo ikke så mye penger det koster å ta i nytt hvis du tenker på alternativet som er et sykt barn.

Skrevet

Men hva når babyen f.eks bruker 1 time på å drikke 1 flaske. Du ville vel ikke da si at man måtte kaste og lage ny halvveis? Jeg ville ikke satt en flaske på stuebordet mer enn 15 min etter mating selv men tror ikke at det skjer noe galt på 1 time. Men når var jo ikke spm egentlig utdypet i forhold til oppbevaing, laging eller så vanskelig å egentlig gi et svar.

Skrevet

Jeg har holdt meg til regelen om en time selv. Var ikke alltid hun ville ha melka når jeg trodde hun var sulten, og da lot jeg den stå opptil en time for å se om hun ville drikke den. Har i aldri hatt syk unge.

Skrevet

Jeg leste ca 2 timer på flaskeposten.no.....Skjønner problemet ditt, for jenta mi kunne drikke litt og litt over en time.....og jeg kunne jo ikke akkurat lage ny melk hvert 20min....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...