BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 I dag er det 30 dager siden jeg var til utskrapning (33 siden første dag jeg begynte å blø). Har følt meg litt gravid igjen den siste tiden, men i dag kom det litt rosa utflod... Det var bare en stripe i dag tidlig. Har hatt masse mensmurringer og smerter i magen siste uka. Er dette mest sannsynlig TR, eller kan det være en festeblødning? Noen m erfaring?? Hadde ikke festeblødning sist jeg var gravid...
løveprinsen <3 Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg og hadde en slik blødning etter utskrapning. Var syklus som ikke var i orden, fikk TR ca 1 uke etter denne blødningen. Jeg og trodde det var festeblødning da jeg hadde det den gangen jeg ble gravid. Det kan jo være en festeblødning og... en vet aldri:-) Krysser fingrene her...
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Takk for svar Ja, vet jo aldri hva som skjer med kroppen nå etter sa. Føler den er helt på en snurr! Krysser for deg også jeg
ambumamma Skrevet 4. august 2007 #4 Skrevet 4. august 2007 hei. jeg hadde også ytskrapning for 33 dager siden. Har nesten trodd jeg var gravid igjen med alle symptomene, men idag fikk jeg tr. litt kjipt, men nå er jeg hvertfall igang igjen med syklusen etter ma. Så nå er det bare å starte for fullt:-) Lykke til og håper du får en spire som sitter :-)
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 Drit at du fikk TR da... Men da sitter nok spiren neste pp Jeg tok test i dag tidlig, og den var negativ. Så da er sikkert TR rett rundt hjørnet for meg også... Jaja, sikkert greit at kroppen kommer i gang igjen og lager en god grobunn for spirene våres. Sant? Lykke til!
ambumamma Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 helt klart:-) nå er det bare den laaange ventetiden igjen da. Først to uker til el, så to uker til testing. Håpe, håpe, håpe:-) Håper vi begge får en spire på første forsøk og kan følge hverandre i hele ni mnd til babyen er helt klar:-)
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 4. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2007 La oss si at vi har en deal der Heia oss!! TR har forresten ikke kommet enda... har bare masse utflod. Den kroppen lever et eget liv tror jeg
ambumamma Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 litt treg til å svare idag jeg:-) er jo enda håp når ikke den kommer, men er du ikke gravid syns jeg den kan komme så fort som mulig så du får satt igang med prøving igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå