Gå til innhold

Spiren min overlevde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Blødnigene jeg hadde lørdag stoppet søndag kveld og jeg har vært spottfri siden mandag nå. Tok en test i morrest for å se og den var knall positiv. Dette kan tyde på at det har gått bra for meg likevel. Har svære ømme bryster og ikke hatt noe smerter. Så jeg krysser fingrene og hopper videre. 6 uker i morgen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra !

Regner med at du mener håper og ikke hopper :)

( så ikke spiren faller ut i svevet.. he he )

Lykke til videre !

Skrevet

Ønsker deg lykke til videre Modesty :o)

Jeg håper dette går veien for dere nå !

Klem fra

Skrevet

Wow! Så utrolig bra! Jeg har fulgt med på de små oppdateringene du har kommet med mens du har hatt feire, og er skikkelig glad nå som det virker som om alt går bra der inne likevel. Jeg gleder meg til du får bekreftet det!

Jeg krysser fingrene for deg, Modesty!

KnusKlem fra

Skrevet

Så godt å høre Modesty!!

Masse lykke til videre, jeg håper du har rett og at den har klort seg fast der inne!!

8-)

Skrevet

Så kjempebra da Modesty! Dette var koselig lesning på morgenkvisten. Ta godt vare på deg selv, og kos deg med den voksende magen.

klem

Skrevet

Så flott at spiren fortsatt klamrer seg fast. Skal se det er en liten tøffing du ruger på. Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet.

Mange klemmer fra

Skrevet

Så gode nyheter,lykke til videre:)

Klem Skifer

Skrevet

Tusen takk for lykke ønskingene damer. Jeg holder pusten og er overlykkelig for hver dag som går. Mandag 13. er ferien over og da blir det forhåpentligvis et besøk på sykehuset med UL. Er veldig spent.

Håper dere andre kommer etter meg i hvert øyeblikk. Trenger dere!!!

Skrevet

Gode nyheter er alltid hyggelige=) Tenker spiren din er en ordentlig surviver - og da blir det nok flere gode nyheter!!

Lykke til!

Skrevet

For en fantastisk nyhet Modesty B.!!

Ble skikkelig glad når jeg leste dette :)

Nå håper jeg virkelig spiren klorer seg fast der inne, og at dette skal gå bra. Skjønner godt at du blir helt ifra deg når du ser blod i trusa, siden du har opplevd ett par SA. Hadde blitt helt hysterisk selv! ;)

Stor klem og masse lykke til! Gleder meg til å høre gode nyheter fra deg når jeg er tilbake fra ferie.

Skrevet

Oj så bra :) Gleder meg å høre. Masse lykke til videre, og la oss håpe den lille spiren din har velutviklede negler allerede, og klorer seg godt fast.... he, he :)

Lykke til!

Klem

Skrevet

så flott å høre at du er gravid igjen og at det går bra :) lykke til videre

klem

Skrevet

håper virkelig det går fint med hele svangerskapet for deg denne gang!! Håper også for meg selv, da jeg sist mistet i uke9/10. Krysser alt for at det går bra med oss og spirene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...