Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jepp... har en merkelig følelse i kroppen og ulike vondter i magen.. samt merkelig følelse av at noe kommer ut av sjeden hele tiden... så da droppet vi campingturen gitt.. Jeg har liksom en følelse av at ting kan skje snart... men det kan jo like gjerne være viljen som presser seg på.. aner ikke jeg. Nå har vi spist sterk taco, jeg spiste grøt med kanel til frokost og gubben har jammen meg lovet meg sex i kveld...(tror det ikke før jeg får se det da...) Nå skal jeg ta meg en varm lang dusj.. så skal jeg late meg på sofaen hele kvelden og håpe på at det setter igang... jeg vil ha det hele overstått nå!!!
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Kos deg. Deilig med en varm dusj..Skal ta en når jeg kommer hjem jeg også
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 håper av hele min lyst at det skjer noe denne helga
Gjest Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 oi oi oi..... *kaster over fødestøv* håper ting skjer i kveld eller i natt da. sånn at du slipper og gå rundt å ha vondt. *krysser fingrene*
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 krysser fingrene for deg. du kan få litt fødestøv hvis du sender litt tilbake i neste uke når jeg vil føde. ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå