Mamma2OO5 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Blir så bilsyk og er avhengig av det når jeg kun skal kjøre en halvtimestid, dessverre. Blir særlig kvalm nå som jeg er gravid... Er det farlig å ta?
AneB Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 LEgen sa jeg kunne bruke postafen for å få sove, så går ut fra at det går fint mot bilsyke også
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Postafen anses som helt trygt! Jeg tar det både mot svangerskapskvalme og reisesyke. Man skal ta lavest mulig dose, så jeg pleier å dele den i to. Har bra nok effekt det
imsdal med julesmak Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Det foreskrives hvis man f.eks. har ekstrem svangerskapskvalme så å ta en tabelett en skjelden gang når du skal ut å kjøre bil går nok helt fint ) Du kan eventuelt sjekke på www.felleskatalogen.no hva det står om den typen reisesyketabeletter du bruker i forhold til svangerskap.
Mamma2OO5 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Da er det jo greit da:o) jeg kjører ikke så det er ikke noe problem. Når vi skal dra langt tar jeg 2 stk, for jeg er så redd de ikke skal funke. Da er jeg heeeelt utslått 24 timer etterpå hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå