3 blå Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Sambo tok med seg gutten på Biltema i dag mens jeg skulle ta helgevasken. De var borte i 1,5 time, og når de kom hjem hadde litjen fått seg sin første trehjulsykkel :) De hadde spist is og kosa seg i varmen etterpå. Åh, hjelpe meg, han er jo god da :)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 åååååååååå så herlig da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå