Gå til innhold

Hvor mange pp'er har dere bak dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min første pp og er spent på hvor mange det blir. Vi har barn fra før av og de kom før jeg rakk å tenke på det engang. Blir gjerne typisk at den gangen vi vil, så tar det tid! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i min 8. pp nå. Håper det klaffer fort for dere:)

Skrevet

Hei jeg er nå i 20. pp. Håper det klaffer snart er i gang med utredning men det tar tid. Er 32 år, ingen barn fra før. Lykke til med prøvingen alle sammen.

Skrevet

Er i andre pp... Venter spent på mensen om den kommer eller ikke;o)

Skrevet

Jeg er i 3pp...håper alle gode ting er 3 :)

Vil ha en mai baby!!

Lykke til alle sammen!:)

Skrevet

Jeg er nå i 2pp.

Håper på klaff denne mnd. så det blir en maibaby!

Skrevet

Er i 11.pp... **sukk** Begynner å miste håpet jeg... Har ett barn på 3 år fra før...

Skrevet

Er på 11 pp nå. Er 4 dager over, så jeg venter spent på om tanta har tenkt å melde sin ankomst snart... Håper virkelig IKKE hun kommer!!!

Skrevet

Er nå i 3. pp. (Håpet det skulle klaffe på 1 forsøk denne gangen, siden 1.mann er resultatet av en runde i senga uten kondom....)

Lykke til !

Skrevet

Jeg har titalt 7 pp. Vært gravid 1 gang men mistet desverre i MA.

Hadde 2 mnd pause etter MA, så en kan vel si at vi har hatt 5 aktive pp.

Ønsker alle lykke til med jakten på en spire.

Skrevet

18 pp..og håper tanta har reist på lang ferie nå....

Skrevet

Er i 6.pp etter en sen MA i beg. av mars (uke 18). Håper vi slipper en ny periode.....

Skrevet

Jeg er i min 13 pp, håper det klaffer snart... skal til gynekolog snart for å sjekke om det er noe galt med meg og snakke om hvorfor det tar så laaaaaang tid...

Skrevet

Har begynt på min 12. pp nå. Skal jo ha sagt at vi ikke har stresset med å hoppe til køys akkurat de riktige dagene, så er ikke så veldig stresset med at jeg ikke har blitt gravid ennå. Har bestemt meg for å gå ut året før jeg gjør noe i forhold til utredning.

Skrevet

vi er på vår 11 pp. forhåpentligvis den siste nå.

Skrevet

Dette blir min 8pp ( inkludert en pp med SA)............... håper vi alle her inne får en liten spire snart!!!!!!

Skrevet

var i min første prøveperiode i juli, nå er jeg gravid...visste ikke at jeg var så fruktbar...:)

Skrevet

Er inne i min 24 pp, ingen barn fra før, så dette begyner virkelig å tære på....

Skrevet

Første tok 4 år, denne tok 3 pp.

Skrevet

jeg er i 11pp pt... og avventer ikm denne helg. lykke til!

Skrevet

er i min 28 PP:-( ikke veldig artig:-(

Skrevet

Huff jeg regnet akkurat ut at jeg er i 29 pp inkludert 1 sa juni 2006.

Nå må jeg på utredning for å dette orker jeg snart ikke lenger.

Prøver å være like positiv hver måned, men blir mer og mer deprimert etter hver mnd som går.

Skrevet

Jeg er jo i 2pp. MEN samboen er offshore, så jeg har totalt hatt 5pp...

Men teller en pp for hver gang vi har fått prøvd....

Ser ut til at 2pp kan vare til september....

Skrevet

Med første brukte jeg 2 år. Denne gangen har jeg 7pp bak meg, og inni mellom her er det 2 spontan aborter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...