Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Fikk 10 000 i smell. Trodde at regningene kom ut på høsten en gang. Men nå skal de ha den 1. innbetalingen nå i august. Kjempe fortvilet, har ikke 5000 kr nå. Er fortsatt i perm, så har bare 80% utbetaling. Noe jeg kan gjøre?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Går det an å få delt beløpet opp i flere?? verdt et forsøk
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Du kan ringe kommunen å be om å få bet feks 1000 kr i mnd eller mer..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Uff..ja, får ring de på mandag. Den hersens studielånet til mannen skal også betales denne mnd.. Hopet seg litt opp for oss nå..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 velkommen i klubben.... Vi fikk også restskatt...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Å...? Og jeg som trodde jeg var alene om det..
Mammaja 120107 Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Hvis dere er ferdige med å få barn kan du selge noe av babyutstyret du ikke har bruk for lengre. Du kan også prøve å selge andre ting og møbler du ikke bruker på finn.no. Spis billig mat i en måned. Plukk sopp og bær i skogen. Tøm skapet for tørrvarer og hermetikk. Bare kjøp det dere må kjøpe. Spør foreldre eller søsken om hjelp. Få mannen din til å ta en "liten" ekstrajobb. Be mannen din be om forskudd på lønna, evt lån fra arbeidsgiver. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Mammaja; Plukk sopp og bær? blir man mett av det da? tror sikkert jeg trenger 2 liter bær før jeg er mett... og sopp er det ikke alle som kan skille ut giftig fra ufarlig. Be arb.giver om lån?- tror sjefen hadde deisa i bakken om jeg hadde spurt henne om det! Hvem kan få ekstrajobb i voksen alder for 1-2 mnd?-og innen denne tidsfristen-for så å få utbetalt 5000 kr? Da mener jeg LOVLIG jobb... De andre rådene er greie, men ikke de andre dårlige rådene Hilsen en kreativ sjel, og som bruker hodet.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 har dere huslån? be banken om en mnd betalingsutsettelse.
milk Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Jobbet på kommunekassen i mine yngre dager. Skal ikke være noe problem å få delt beløpet opp i mange småbeløp. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå