Gå til innhold

Takk for nybakte boller Dailis:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna kom hjem i dag, stolt med en pose i hånden. Ga meg posen, rappet den fort tilbake og forsynte seg med den største bollen:-)

 

Jeg rappet den tilbake og hun bare gliste....... Hadde tydeligvis spist boller før idag. Og verdens søteste lille bolle lå i posen:-) Helledussen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, flink ikke sant? Men tålmodigheten rakk ikke til flere boller, da var det bare spising som var gøy, og jeg liker ikke at det spises så mye deig, hehe.

Ja, særlig kanelsnurre med hvitt perlesukker på. Egentlig det hvite perlesukkeret tror jeg var stas, hehe.

 

Tenkte på det i det bilen kjørte at jeg skulle jo ha sendt med boller til deg, hadde jo 5-6 brett på kjøkkenet....

Men jeg baker boller (alt for) ofte, så om du vil ha;)

Skrevet

Jeg fikk de hun hadde i posen jeg, etter mye om og mèn:-)

 

Og egentlig så har jeg ikke godt av det jeg heller, men bryr jeg meg om det? NEEEEEI:-)

Skrevet

Du fikk dem ja, kjekt;)

Bra det, man skal ikke bry seg for mye heller, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...