Tinaisme Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Var en brus som het shio (usikker på skrivemåte) før.. Var helt blank.. Smakte ferske eller aprikos.. Var fersken farge på etiketten.. Finnes den noen steder eller er den helt borte?
Monajenten Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Husker den, men har ikke sett den på leeenge. Tror den er borte vekk:-/
Fraggelhysa! Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Ja, den husker jeg.. Desverre så er den tatt ut av produksjon. Shio ja.. Tror de hadde noe sånnt rart slagord også. Men husker ikke helt. Naturlig ungdom eller noe sånnt..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Tror også den er helt borte. Men syns farris pluss ligner veldig i smaken )
*Kleopatra Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 De hadde Shio i Sverige etter at den forvant her, men vet ikke om den finnes der heller nå lengre.
Anne-B. Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jaa, husker den. Syntes den var god Vi kjøper ikke særlig mye brus til vanlig, som regel går det i Cola og Sprite, men her en dag fikk jeg så lyst på Morning Dew, eller Morn Du som vi kaller den, også fant jeg ut at den ikke selges lenger! *sukk* Og jeg hadde skikkelig lyst på!!
Tinaisme Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 Typisk at ting man liker slutter på produseres..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå