Gå til innhold

Og der knakk hagebenken!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihihihi..........sambo satt ute på terrassen med pcen i fanget, på den forholdsvis nye hagebenken......og KNAAAAAAAAS sier det!

Der knakk den.....glad det var han og ikke meg igrunn......hihihi:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he,ser det for meg:-))))

Skrevet

Haha, kunne trodd jeg hadde vært hos dere.

Skrevet

Og det morsomme er at det var han det skjedde med. Han er ikke overvektig, men er en høy og kraftig fyr.........Det er jeg som klager på vekta mi, ikke han............jaja.......håper det kan fikses da;-)

Skrevet

Hagebenken hos mine foreldre knakk her.

Og det var min søster som satt på den, ikke akkurat en tungvekter;)

Den ble fikset dagen etter, forsterket der den var knekt...

 

Ja, det er deilig at det ikke er en selv=D

Skrevet

Jupp;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...