Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hihihihi..........sambo satt ute på terrassen med pcen i fanget, på den forholdsvis nye hagebenken......og KNAAAAAAAAS sier det! Der knakk den.....glad det var han og ikke meg igrunn......hihihi:-)
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 he he,ser det for meg:-))))
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Haha, kunne trodd jeg hadde vært hos dere.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 Og det morsomme er at det var han det skjedde med. Han er ikke overvektig, men er en høy og kraftig fyr.........Det er jeg som klager på vekta mi, ikke han............jaja.......håper det kan fikses da;-)
Dailis Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Hagebenken hos mine foreldre knakk her. Og det var min søster som satt på den, ikke akkurat en tungvekter;) Den ble fikset dagen etter, forsterket der den var knekt... Ja, det er deilig at det ikke er en selv=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå