Monajenten Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hva ønsker de seg til jul og bursdag? Eller - hva får de og blir glad for? Pappa har ALDRI ønsker:-/
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Min far er 55 da, men ønsker seg alltid cd´er med blues... ;-)
Hannahs-mor06 Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 åh, kjenner til det problemet!! sist kjøpte jeg digital kamera, og det var noe han virkelig ønsket seg og ble veldig gla for;) men vanskelig det der ja..
Monajenten Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 Hihi;) Pappa kjøper all musikk på iTunes, så cd'er er booooring for han;) Men takk for forslag likevel!
Monajenten Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Han her er hobbyfotograf og har alltid det nyeste innen kamerasjangeren:-/ Meeen tenkte noe litt billigere. Skal nemlig kjøpe felles "stor" gave til mamma og pappa, og så noe litt mindre utenom, til begge to.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Sliter her også. Pappa har bursdag 12 dager før julaften, også er det jo farsdag. Han ønsker aldri noe, annet enn ting han vet han ikke får (bil osv.). Ifjor fikk han en bukse til bursdagen (lite kreativt) og bilde av Nemi og oss. Aner ikke hva det blir i år, må være noe som kan sendes uten for mye styr.
Forskeren Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Sportsutstyr! Alt mulig, bare det er kjøpt på sportsbutikk, kan være sokker også
*Kleopatra Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Pappa blir alltid glad for kjedelige ting som boxershorts, sokker og skjorter, hehe! Ellers går det i parfyme, krimbøker, konfekt og sportsfiskesaker.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 her ble det flytejakke til jul i fjord.. gruer meg allerede til å finne presangt til jul i år:o(
Gjest Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Hehe... Pappa'n her i huset, altså min mann er 51 og han har heller aldri ønsker til jul eller bursdag... Så da blir det nyttige ting, da... Til sist bursdag fikk han gulldouble-lenke til gulluret han fikk av jobben. Ellers klær og annet utstyr... Ikke enkelt, rett og slett like vanskelig hver eneste gang...
Forskeren Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 I år fikk han i tillegg dobbelt vaffeljern - han elsker vafler, men mamma gidder ikke lage... Og med dobbelt jern går det jo dobbelt så fort!
Monajenten Skrevet 3. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. august 2007 At det skal være så vanskelig altså, blir jo helt stresset:-/ Takk jenter!
Gjest Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 min pappa er bittelitt eldre og får nesten alltid bøker.. han er en lesehest heldigvis :)
Kakeåndsen Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Noe jenta di har laget? Det blir morfaren her veldig glad for. Bilde av han og ungene dine. Gavekort på massasje eller annen spa-behandling
imsdal med julesmak Skrevet 3. august 2007 #15 Skrevet 3. august 2007 Lars Monsen bøker Turbøker Turutstyr Treningsutstyr Cognac Klær Ting til huset (men han bor for seg selv da) Cder Filmer (f.eks. filme barnebarnet en hel dag og gi, men pappaen min bor langt vekke da) Ellers kan det jo være aktuelt med f.eks. gamle serier fra tv etc. Snop Hjemmelaget middag Billetter til revy, kino, show, konsert etc. Vin Rengjøringssett til bilen Gavekort på vask av bilen Abonement på blad eller tegneserie f.eks. Lucky Luke
Gjest Skrevet 3. august 2007 #16 Skrevet 3. august 2007 jeg og søstren min kjøper alltid noe morro.. pappa hadde bursdag i forige månde, og mamma i dag pappa får: svart slips, med konturene av en naken dame i blått, + en kjempe stor kaffekopp det står size does matter.. hih mamma får en oppblåsbar mann, siden pappa er så mye å reiser med jobben ;o) pappa er 55 og mamma 48
Tinaisme Skrevet 3. august 2007 #18 Skrevet 3. august 2007 Hvis han drikker mye kaffe, så kanskje en kaffekopp med bilde av barnebarna ) Ei venninne ga det til sine foreldre og de syntes det var kjempe koselig )
FrøkenSprøken Skrevet 3. august 2007 #19 Skrevet 3. august 2007 Pappa får ullundertøy hvert år han. Blir kjempeglad:) (Og litt forskjellig i tillegg. CDer, bilder o.l.)
Sylteflesk Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 Jeg kjøper alltid bøker jeg, til alle i familien. Alltid populært hos oss.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #21 Skrevet 3. august 2007 Nja, han er nok noen år yngre enn som så.... Sånn 5... hehe... Men jeg vet hva du kan gi faren din;-) Audi TT, den er ganske søt (eneste bilen jeg har lært med navnet på.... Eller, kan Mini Morris S og... ) Eller en annen bil;-) Da blir han kanskje glad.
Monajenten Skrevet 3. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 3. august 2007 Ja, det var en god idé! Gidder du å kjøpe åtte vesker av meg først da? Du vet, til den gode prisen vi avtalte?
Gjest Skrevet 3. august 2007 #23 Skrevet 3. august 2007 Altså, tror den koster 700,000+++... Så må slå til med litt flere enn de åtte da.... Men klart jeg skal!!!! Rett og rimlig det... Hadde vært kjipt av meg å ikke kjøpe vesker så du får kjøpt den gaven;-) Det er en sånn bil jeg tenker å kjøpe meg når jeg fyller 18... Men så fant jeg ut at jeg egentlig ikke har begynt på lappen en gang... Men tror jeg skal kjøpe den en gang, da....
Monajenten Skrevet 3. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 3. august 2007 Ja men da kan du kjøpe den til meg istedet:-D
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 3. august 2007 #25 Skrevet 3. august 2007 hei vi har de siste årene kjøpt konsertbilletter, weekend turer o.l så de kan kose seg sammen:) de har alt liksom, men man får jo aldri nok av gode opplevelser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå