Hannahs-mor06 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 har forsøkt nestle med ulike smaker, men hannah brekker seg assa..uff!!! ikke gøy! og jeg tar ikke mye på skjeen..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 lag det selv, like enkelt og billigere enn kjøpeglass.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Hipp pastaretter. Eller Samper, et svensk merke dersom du bor i nærheten.
Hannahs-mor06 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 ja, har gjort det noen dager også, men tar tid før hun venner seg til den nye konsistensen altså..hun er 7,5 mnd..har fått grøt tilkvelds siden hun var 4 mnd, begynte med litt middager nå nylig..men tar tid og hun får ikke mye ned..brekker seg og det ser ikke ut som hun liker verken hjemmelaget eller glass..
milk Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Det eneste som funker her er kalkun med grønnsaker fra nestle.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg fikk noen tips da min lille ikke ble mett nok på melk og nektet å spise grøt, frukt og middag. Det ene er dersom konsistensen er for tykk, da kan du blande i litt vann eller mm/mme. Du kan også blande inn mm/mme i maten for å bli vandt til smaken. Da går det gradvis. Prøv med en liten skje en dag og lek med den og ungen sånn at opplevelsen er hyggelig. Ikke gi så mye at hun blir utålmodig før du gir melk. Etterhvert når hun smaker på middagen forbinder hun det med å være mett og vil spise. Jeg tynnet ut 4 mnd glass med vann og gav kun to tre skjeer for å venne min gutt til det. Det skled ned fordi vi hadde det hyggelig da han spiste. Det var bare oss og vi lo og koste oss. Nå spiser han mye forskjellig, men hver gang det er noe nytt er det påan igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå