Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 hjemmelagd smuuuuudi nam nam.... med da jordbær <3
Cybermom♥ Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Hei! Ingen tegn til fødsel enda? Så at Nine-mor har fått en gutt i dag. Spennende å se hvor mange som kommer på treff på mandag... :-) PS: Hørtes veldig godt ut med Smoothie! ;-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 det hørtes deilig ut, sitter på jobb og trøkke i meg sjokolade. drømte om toppris inatt, så måtte bare kjøpe den nå. men ble litt kvalm igjen da- men blir sikkert bedre når jeg har spist hele....
Anne-B. Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Mmm, kjøpte meg moreller. Nam. Babyene har begynt å komme nå ja? Må ærlig innrømme at jeg ikke er helt inne på navnene til de som pleier å være på treff, i alle fall ikke her inne på BiM.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Ingen fødsel på meg enda nei... ja, jeg fikk mld av Nine-mor idag tidlig.. kjempekoselig det jeg kommer nok på treffet¨på mandag åssen er formen din da , Cybermom ?
Gjest Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 ooh...moreller er godt <3 ikke like lett og få med seg alle navn på disse treffene.. men det begynner å komme noen august-barn nå ja har termin imorgen jeg.. men ingen baby enda... :/
Anne-B. Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Gikk 5 dager over med datra mi, syntes ikke det var noe særlig nei. :/ Så jeg er spent på hvordan det blir denne gangen. Regna at hun skulle komme tidligere enn termin, og det har jeg gjort med denne lille og, så jeg prøver ikke å lage meg forventninger. Hehe, datra mi står her og smaker litt på morellene, hun stod opp igjen etter å ha lagt seg. "E haar ikke spiiist", mente hun, selvfølgelig bare tull. Hadde jeg ikke vært så sliten, så hadde jeg skyssa henne i seng med en gang.. Blei litt ekstra kos på tampen av dagen da
Gjest Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 håper ikke jeg må gå mye på overtid... er klar for å føde jeg nå... men er ikke noe annet å gjøre enn å vente... hehe.. så herlig dattera di er hihi... ikke alltid lett å si nei når de kommer sånn
strekkmerketrollet Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 mmmmmm har hatt selskap her i kveld, og for en gangs skyld så ble det ikke mye rester... ble nesten slik at jeg ble redd for at jeg ikke hadde nok kaker! men det ser ut som det holdt akkurat, så nå sitter jeg å spiser jordbær restene... MED vaniljesaus ;D DET ER GODT DET
Anne-B. Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Det skjer nok snart, du har hatt en del tegn, har du ikke? Var veldig klar for å føde på slutten jeg og, og så lei, så jeg skjønner deg veldig godt! begynner å så smått å bli lei sjøl, nå.. Vi driver enda med innkjøring av ny døgnrytme, så kan ikke være så streng heller, når hun faktisk ikke er så klar for å sove. Tar det litt etter litt
Anne-B. Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Åh, nam! hehe, datra mi spiste opp siste rest av vaniljesausen i ettermiddag, BARE vaniljesaus! Selvhjulpen liten frøken ja, ikke alltid bare moro ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå