Gå til innhold

Jeg tisser på meg!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 10 mnd siden fødsel og har siden da hatt kjempeproblemer med blæra. Men, føler at det har blitt værre i det siste. Plutselig må jeg tisse, men rekker ikke tenke tanken engang før jeg tisser på meg..:(((

Kjenner ikke at jeg tisser,men at jeg blir våt. Det er så flaut og jeg er så lei meg.. Hva skal jeg gjøre?? Driver å kniper,men det hjelper ikke stort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bestille deg time til legen! Har ikke annet råd til deg, men der kan du nok få hjelp:)

Skrevet

Om du ikkje kjenner at du tisser, så høres det ut som at du kan ha noen nerver i klem eller noe sånt. Det skjedde med søskenbarnet mitt, han er riktignok mann da, men pltuselig begynte det å skje at han tissa på seg uten å kjenne det, bare merka at han ble våt. Han hadde skiveutglidning, håper ikke det skremmer deg, men her må du nok til lege uansett. Om du gjør knipeøvelser uten å merke noen effekt, så kan det være noe annet enn musklene. Lykke til! :)

Skrevet

Dette må du gå til legen med, sånn skal det ikke være. Få deg time så fort som råd.

Lykke til! :o)

Skrevet

Takk for svar alle.. Ikke noe gøy dette.. Vil ikke si det til mannen min engang. Pinlig! :( Jeg har en Urosykepleier som jeg kan ringe på sykehuset. Jeg får gjøre det mandag morgen..

Skrevet

Gjør det:) du kan ikke gå rundt og ha det slik....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...