Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Snart 10 mnd siden fødsel og har siden da hatt kjempeproblemer med blæra. Men, føler at det har blitt værre i det siste. Plutselig må jeg tisse, men rekker ikke tenke tanken engang før jeg tisser på meg..(( Kjenner ikke at jeg tisser,men at jeg blir våt. Det er så flaut og jeg er så lei meg.. Hva skal jeg gjøre?? Driver å kniper,men det hjelper ikke stort..
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Du må bestille deg time til legen! Har ikke annet råd til deg, men der kan du nok få hjelp:)
Anne-B. Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Om du ikkje kjenner at du tisser, så høres det ut som at du kan ha noen nerver i klem eller noe sånt. Det skjedde med søskenbarnet mitt, han er riktignok mann da, men pltuselig begynte det å skje at han tissa på seg uten å kjenne det, bare merka at han ble våt. Han hadde skiveutglidning, håper ikke det skremmer deg, men her må du nok til lege uansett. Om du gjør knipeøvelser uten å merke noen effekt, så kan det være noe annet enn musklene. Lykke til!
Mille** Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Dette må du gå til legen med, sånn skal det ikke være. Få deg time så fort som råd. Lykke til! )
Gjest Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Takk for svar alle.. Ikke noe gøy dette.. Vil ikke si det til mannen min engang. Pinlig! Jeg har en Urosykepleier som jeg kan ringe på sykehuset. Jeg får gjøre det mandag morgen..
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Gjør det:) du kan ikke gå rundt og ha det slik....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå