Gjest otilie79;) Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Ungene har begynt litt med klappeleker og sånt, de har til ogmed laga en sang selv; (melodien til Barbie Girl med Aqua) Jeg er Ari Behn Ikke særlig pen Gift med Mærta Den fæle bærta Bodde på en går Hadde ikke hår Bondejenta Det var hu kjent da de har flere værs men de husker jeg ikek
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Klappeleker, hmmm, greier jeg å huske så langt tilbake da...? Tenke, tenke, tenke, vræææææl nei, jeg husker ingen:(
Odine! Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Ikke noe så kreativt som denne, i hvertfall. Husker Åne katte fåne og Anneliane
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Ja, Anneliane, den hadde vi også Men så ble det stilt igjen, oppi knotten min...
Gjest otilie79;) Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Husker også Anneliane, også hadde vi Si Siri Sara, har spurt etter resten av den i et annet innlegg, men ser ikke ut som noen husker den:/
*Kleopatra Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Vi brukte den "husker du den gang da de døde satt å sang, og de fingerløse spilte på gitar -tar -tar osv."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå