Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Min prinsesse er 3 mnd og jeg legger henne da vi legger oss...23 tiden... Da sover hun til ca 07. Må snart finne en rutine. Flere ??
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 ja det gjør vi også.. fungerer kjempebra.. hun har sovet rundt fra hun var 6 uker gammel... ja, jeg ammer, men ikke om natta..
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Til han var rundt 4 mnd så gjorde jeg det, samsov også! Fungerte veldig bra for oss :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Da han var ca 3 mnd begynte jeg å legge han i syv tiden. Da var han trøtt. Gav han mat to ganger før vi stod opp (da vi la oss og i seks tiden), så stod vi opp i syv tiden. Det gikk av seg selv siden han var trøtt da, og vi gav han mat i mørket på "natta".
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 ok. godt å høre...nesten følt meg dumt når folk har spurt når a legger seg. Går vel kanskje av seg selv ds en begymmer å gi grøt og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå