Gå til innhold

Spydde opp grøtenog fortsatte å spise???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og gav gutten min på 6 mnd grøt til kveldsmat istad.Han spiste med stor iver, men såplutselig spydde han opp alt sammen..... Var litt blank i øyne og så litt pjusk ut rett etterpå, men så fortsatte han å spise den nye porsjonen jeg lagde til han...........

Han virker ikke syk for han har vært blid som en sol i hele dag. Ikke feber heller.Spiser litt mindre om dagen, noe jeg tror kommer av at han får tenner, men han er i knallform.......... Ammet han rett før legging og han drakk også 140 ml mme..............

Noen som har opplevd det samme??

Han er en gulpeunge, men dette var mer som oppkast for han brakk seg nesten så det ut som

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fikk ikke i vranghalsen, eller svelget mer enn han tenkte da? Min gjør det iblant, når han for eksempel skal snakke eller gjespe samtidig som han har mat i munnen.

Skrevet

Han var litt glupsk så det kan jo hende han spiste litt for fort...........Npr jeg tenker etter så tror jeg elstemann gjorde det samme noen ganger : ))

Skrevet

Dette har skjedd jenta mi på 7 mnd noen ganger, og hun har vært i fin form etterpå selv om hun har kastet opp myyyye. Jeg har ikke gitt henne mer grøt etter disse oppkastene. Jeg syns å se at dette skjer når hun har spist mye og litt for fort, og at noe har fått henne til å brekke seg, feks grøt eller skje litt for langt bak i munnen. Så når hun har brekt seg en gang, vet jeg at nå er risikoen for spying stor. Aner ikke hvorfor hun reagerer slik, opplevde det ikke med eldstejenta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...