Fullrulle86 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hver måned under eggløsning får jeg verk i høgre eggstokk. Det er ømt å trykke på osv. Jeg har vært til utredning men ingen cyster var å finne så jeg har etterhvert begynnt å venne meg til smerten. Den vare aldri lenger enn maks 3 dager, men denne måneden har den vart 1 uke etter eggløsning og jeg har ennå vondt!!! Hva kan det være??? Mens er forventet tirsdag..
ticalinda Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg har den samme smerten, i venstre eggstokk under eggløsning. Det er ikke noe å bekymre seg for, jeg er glad jeg vet når jeg har eggløsning. Siden smerten fortsetter, kan du være gravid kanskje? Si ifra! Jeg hadde nemlig det også en gang, og fikk noen graviditetssymptomer, men tilslutt kom mensen. Er temmelig sikker på at jeg hadde et befruktet egg den gangen, men som dessverre ikke klarte å feste seg. Lykke til!
Fullrulle86 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Ja pleier å være glad for denne smerten jeg også nettopp fordi da vet jeg når eggløsning er, men den har vart så lenge denne gangen.... Kanskje jeg er gravid ja... å d hadde vært såååååå gøy:o) krysser fingrene:o) Takk for svar:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå