Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Det var tidlig på ettermiddagen, moren min hadde hentet lille-snuppa og jeg hadde huset for meg selv. Tok en dusj og begynnte så smått å ta litt på meg selv. Ble så fryktelig kåt at tankene fort gikk til vibratoren i nattbordskuffen... Hentet den og ble sittende i soffaen i stua, naken og dryppende våt etter dusjen. Verandadøra sto oppe og og en sval vind knuppet brystvortene mine. Vibratoren gled villig ut og inn av den våte fitta mi og jeg masserte den ene brytvorta. Tanken på at typen sikkert kom hjem fra jobb snart streifet meg, men plaget meg ikke. Kunne jo være spennende om han tok meg på fersken, og jeg klarte i allefall ikke å stoppe nå! Ikke før jeg har tenkt tanken hører jeg skritt i trappa. Jeg er hekta. Så sinnsykt kåt... Har ikke sjans til å stoppe! Men den som kommer inn er ikke samboeren min, men en venninne som skulle levere noen klær hun hadde lånt. Først ble jeg fryktelig pinlig berørt og prøvde å pakke meg inn dusjhåndkle. Men venninna mi så på meg med et rart blikk, gikk bort til meg og dro av meg håndklet og satt seg i stolen rett ovenfor meg. Hun dro opp skjørtet sitt og begynte å fingre seg selv. Vi onanerte en stund hver for oss mens vi så intenst på hverandre. Så satt jeg meg ned på kne foran stolen hun satt i og begynte å slikke fitta hennes. Den var like våt som min og jeg slurpet i meg alt det våte. Hun stønnet og begynte å ta seg selv på de digre puppene sine. Etter en stund måtte jeg opp og slikke litt på dem også. Hun skjøv meg bakover så jeg landet på ryggen i sofaen, spredte bena mine og begynte å slikke fitta mi. Det var sinnsykt! Jeg hadde aldri blitt slikket av en jente før! Hun visste virkelig hvordan det skulle gjøres! Akkurat da kom typen min hjem fra jobb. Han stoppet en stund og stirret på oss. Jeg satte meg halvveis opp i sofaen , men venninna mi bare kastet et blikk på han og fortsatte å sleike meg. jeg klarte ikke å skjule nytelsen for han. det var så deilig! Så går han mot oss mens han knepper opp puksene sine. Han Stapper den knall harde pikken sin inn i munnen min og jeg suger begjærlig. Så mens venninnen min slikker fitta mi samtidig som hun knuller meg med vibratoren og jeg suger pikken til typen min, får jeg den mest sinnsyke orgasme jeg noensinne har kjent!! Samtidig stønner typen min og kommer inn i munnen min... ... så våkner jeg.... Damn! Det skulle bare ikke ha vært en drøm!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Enig ... klassisk mannefantasi ... men ganske fin, da ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 hehe.. hvis du er en dame, er jeg bin laden.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Hehe Ja, da ER du faktisk Bin Laden. Jeg er dame og fantaserer faktisk om å ha en trekant med typen og en jente til... Både fordi jeg kunne tenke meg å prøve jentesex, og fordi jeg vet at det hadde tent typen min max å se meg sammen med en annen jente. Men det er bare en fantasi. Tørr ikke å prøve i frykt for å bli sjalu av å se typen sammen med en annen dame...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå