Gå til innhold

Vondt i korsryggen:-/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt vondt i korsryggen i et par dager nå, skikkelig murringer. Også litt småkvalm og vondt i magen.

Men jeg har ikke mensen fordi jeg har spiral (hatt den i fem mnd. og kun blødd to dager tilsammen etter de første ukene hadde gitt seg.)

 

Kan man ha menssmerter selv om man ikke har mensen?

Dette er nemlig IKKE godt:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok på tjukken igjen, kjære... ;-)

Ho ho...

Skrevet

Haha jaaaa det er sannsynlig;)

DA skal jeg saksøke spiralfirmaet:-/

Skrevet

Ta deg en paracet og håp at det gir seg snart.

 

*klappe på skulderen*

Skrevet

Takk takk!

 

*velter meg selv i medlidenhet* ;)

 

Skrevet

Treffes neste uke eller?

 

*springer på Mega og kjøper Fruktnøtt*

Skrevet

Alt utenom fruktnøtten høres ut som en god plan:-p

Skrevet

He he, så vanskelig du er da...

Skal på Helsestasjonen på tirsdag, men ellers er det foreløpig lite på planen =)

Skrevet

Jeg skal til fotografen på tirsdag:-o

 

Vi var på helsestasjonen på tirsdag som var forresten, og gullet har tatt igjen størsten nå, hehe;) Og han som var nest minst ved fødsel;)

Var nå 8845 g.

Skrevet

Oi, hvem som skal fotograferes da? Hele gjengen? =)

 

Gullgutten din vokser fort nå, ja. Klumpen min er sikkert snart 10 kg nå... Har hatt storebror hjemme og hatt kosedag i dag, og det er så artig å se dem sammen =) Lille M lyser opp hver gang A kommer...

Skrevet

Bare meg........:-o

 

Det er så herlig med disse søsknene, samme her i gården. Når storesøster kommer er det bare glis fra øre til øre:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...