MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Den var så søt!!! Tårene trillet flere ganger...(blir så fort rørt for tiden!) Så den filmen anbefaler eg på det varmeste!!!
*Anonymus Maximalus* Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 så den filmen for et par dager siden vi og.. både jeg og gubben elsket den:D
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Vi så den for noen uker siden. Veldig søt! Dere må se The Holiday også! Samme type film, men bedre synes jeg..
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 The holiday var og kjempesøt, men eg likte denne bedre...men har sikkert litt med at eg likte musikken veldig godt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå