Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 jeg var inne på sykehuset forrige uke pga jeg fikk blod på papiret når jeg tørket meg, fikk da bekrefta at jeg hadde flat livmorhals men at den va lukket. når jeg var på do ista så fikk jeg ett par dråper med blod, hva ialle dager er dette da? et tegn på at livmorhalsen modnes? *ønske tenking*...
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Det kan være tegningsblødning, men man kan også få en liten blødning etter sex etc. da blodkarene er litt sjøre. så det kan være mormunnen som begynner å åpne seg. Hvis du er mindre enn 37 uker på vei og ikke har hatt noe form for aktivitet oppi der som sex etc det siste døgnet ville jeg ha kontaktet føden. dette da fødselen evt kan være i gang.
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 da er det sikkert bare blodkarene så e litt sjøre, har gått en del idag så det er nok det som har gjort det.. har ikke hatt noe mer blod på papiret etterpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå