Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 hadde en del slim for ca. 2 uker siden i 4 sammenhengende dager, da var det blank farge på det. men i dag fikk jeg mye slim som var lysegrønnt. kan dette være rester av slimproppen, eller kan det være en slags infeksjon? er 8 dager på overtid.....
Marlex Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Slimproppen min gikk nettopp i stad. Den var grønn....
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 MÅ slimproppen være blodblandet?????? Jeg har også hatt en del slim som har kommet ut......og det er blankt/gult/grønt..........(sorry detaljer)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå