reven37 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Erfaringsmessig var amme innleggene av ull best å bruke (særlig når det var kaldt ute). Det som var problemet (syntes jeg) var at hvis man hadde melkespreng lakk man gjerne litt melk og de ble våte. Kjipt når man plutselig sto på butikken med to store våte flekker på toppen he he. Plutselig fant jeg ut at hvis jeg hadde ull innleggene på og hadde bomulls innlegg utenpå så kunne jeg lett skifte disse ut hvis de ble litt småvåte = varmt og behagelig for puppene og ingen flere lekkasjer. Slapp da å ha med flere ull innlegg og drasse rundt på brukte/våte innlegg i stellevesken. Bomullsinnleggene er jo billige så tok bare med endel av de og hev etterhvert som de var brukt :-D Litt rotete forklart kanskje,- men håper tipset kan være til nytte :-D
Hemmeligheten Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 blir ikke det mye padding på puppene da?
reven37 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Nei de er jo tynne, så det ble ikke så aller værst og bedre å ha litt ekstra "padding" enn å ha store våtringer på klærne he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå