Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Resultatet var en sinnsykt effektiv dag. Vaska begge bilene, innvendig og utvendig. Klippa plenen Vært hos legen Vært på apoteket Handlet matvarer Pakket og sendt resten av superduper familien på tur Sagt opp leieboeren i full forbannelse Plukket epler og plommer Laget middag Laget eplekake Klippet håret på superduper mannen vaska klær solgt to vogner og bestilt ny Gått tur Hoppa på trampolinen Skifta sengtøy Tatt ti- jeg er så forbanna på den jævla leieboeren-telefoner Tror jeg bare skal drikke to kopper i morgen:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hahahaha........det må jeg si!!! Kanskje du kunne sendt litt energi hitover? Jeg spanderer så mange espresso det skal være:-))
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 For å være helt ærlig så var det en smule ubehagelig å være så sykt gira. Minner meg om den gangen jeg tok 5!!!!!!!!!!!!!!! koffein tabletter da jeg var student og leste til eksamen. Ingen som fortalte meg at man ikke skulle ta mer enn 1 når man ikke drakk kaffe. Herregud, ikke rart de har slutta å selge dem på apoteket. Svusj, så kommer jeg i mårra og vasker huset til syke attpåklatten. Hvis jeg drikker 10 kopper kan jeg jo sykle på den flotte racersykkelen til mannen. Det burde ta meg tjaaaaaa et par timer:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Hehehehe.....gleder meg:-) Og siden jeg skal teste dobbel dose med allergitabletter etter anbefaling av Dailis, så er vel jeg fullt i gang med å legge blå øyeskygge da, klar til jentekveld på byen;-) Fniiiiiiiiiiiiis..........;-)
Dailis Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Huff, kaffe har ikke den samme effekten på meg lenger. Nå må jeg bare ha ett par kopper for å starte om morgenen... Blir ikke så mye action av det, hehe. Men skulle gjerne hatt litt energi jeg og. Tok og noen koffeingreier, en som hadde kjøpt de i utlandet, skulel tilsvare så og så mange kaffekopper. Jeg kom pluttselig på at jeg var gravid så jeg drakk noe sånn som 10 glass vann, så vet ikke om det virket:P Flott at du får dratt da Attpåklatten... Håper du får en flott kveld!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Altså jeg drar ikke på byen idag:-) Men om supermamma kommer syklende imorgen og pillene virker så kanskje imorgen??
Gjest Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 " I morgen, i morgen, ha tro på i morgen, da skal du bli frisk i en fei"- ut med armene i beste Annie stil. Kom igjen nå, da synger vi Klattis:) Jeg har funnet frem den supersexy kondomdressen til supermannen med polstring i stumpen og frekke seler. Kviiiiiiiiiiiiiiiiiiiin i svingene
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Jeg stemmer i med et hyyyyl!!!!! Nå er pille nr 2 inntatt for idag, og her sitter jeg og venter i spenning på blå øyeskygge, kondomer i farten og bedre form:-) Hihaaaaaaaaaa.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå