Gå til innhold

trampoline..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror dere det hjelper på å hoppe litt på trampoline når livmorhalsen er avflatet men lukket? er så sliten å lei nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det...begynner å bli skikkelig utilpass selv. Vondt her og der, kjeder meg utrolig mye og venter... Men jeg tror det er bedre å prøve å jobbe med det mentale, tenke positive tanker, samle minner om hvordan den lille rører seg i magen:) Vi føder når kroppen er klar:)

Skrevet

Ikke å anbefale.... Morkaken kan løsne - og det kan bli veldig farlig for både deg og mini! Hadde prøvd ganske mye annet først....

Skrevet

jeg ville ikke gjort det iallefall, tenk om du detter. ikke verdt å skade deg selv eller ungen bare fordi du er lei.. skjønner deg jeg, er lei selv, men ungen kommer den, når den er klar.

Skrevet

da tror jeg at jeg ska drøye hele hoppingen, vil ikke sette oss i fare :)

Gjest Ut på tur
Skrevet

På svangerskapskurset sa de at det å gå var det beste. Hadde ikke bedre effekt å gå i trapper, løpe el.l. men kunne være mer farlig... så bedre å gå og gå og gå enn trampoline ;)

Skrevet

hvor lenge skal man gå om gangen da, 30min eller 1 time? har prøvd å gått litt turer på 20min men kan ikke si at det har virket :( å sex, nei det hjelper faktisk ikke..

Skrevet

Hvor smart går det ann å bli da!?!?! Tenker du ikke på konsekvensen av hva som kan skje dersom du hopper trampoline? For det første morkakeløsning, og da mister du jævla mye blod... Og det er livsfarlig for ungen din! Det er greit å bli desperat etter å føde, men SÅ desperat blir man ikke!

Skrevet

Herregud så unødvendig å svare på en sånn måte!!!!!! For en bedreviter du må være! Dersom du ikke kan svare på en normal å høfflig tone, så la det heller være...

Skrevet

Til uhøflige anonym lenger opp her: Det er en grunn til at HI skriver inn her og spør. Hvis hun var uansvarlig, hadde hun hoppet ivei uten å konferere med noen. Utsagnet ditt virker dermed noe uintelligent. Klapp igjen hvis du ikke kan snakke ordentlig til folk.

Skrevet

ja, man trenger faktisk ikke å være så spydig.. forumet her er til for å spørre... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...