Blomsterenglene Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Eller hvordan gjør dere når dere skal ha det? Ang kryddring osv..
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 elsker å steke poteter i ovnen. skreller de, og kutter i små terninger, steker i olje, og kryddrer med aromat, grillkrydder, og litt pepper... nammi nammi..
børdi Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 skjærer potetene i båter, hiver de i panna, med salt, pepper, og litt grillkrydder eventuellt, og heller litt olje over,, SMaCK i ovnen til de er ferdige
Anonym8579 Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Skreller, skjærer potetene i båter, pensler med olivenolje, salter og pepprer. Inn i stekovnen, 225 grader i ca 40 minutter... Nyyyydelig!
Blomsterenglene Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Tusen takk..=) Nå ble jeg sulten..
olla Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg gjør nesten som Katti&Mathias Leander 21.06.06 bare at jeg ikke skreller dem. Vasker med skrubb, skjærer i tynne båter, peprer, salter, tar på timian og har over litt olje. Inn i ovnen på ca 200 g i 40-50 minutter
Pysa Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 ja, må ha frisk timian eller rosmarin. Det gjør jo en enorm forskjell!
Fire småtroll Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Vi har potetbåtene i langpanna med olivenolje og Provence-krydder (ferdig urteblanding fra BlackBoy), utrolig godt, særlig til biff eller grillmat. Har fått masse skryt av de fra middagsgjester!
Dailis Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Vasker dem og kutter dem i båter med skrell. Har og i oppkuttet løk, paprika, fenikkel og sopp. Finhakker hvitløk og chilli og strør på, har på olivenolje, balsamico og soya saus. Og litt salt. Evnt urter. Kjempegodt tilbehør til feks biff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå