Gå til innhold

Hvordan steker dere deres stekte poteter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hvordan gjør dere når dere skal ha det? Ang kryddring osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

elsker å steke poteter i ovnen. skreller de, og kutter i små terninger, steker i olje, og kryddrer med aromat, grillkrydder, og litt pepper... nammi nammi..

Skrevet

skjærer potetene i båter, hiver de i panna, med salt, pepper, og litt grillkrydder eventuellt, og heller litt olje over,,

SMaCK i ovnen til de er ferdige

Skrevet

Skreller, skjærer potetene i båter, pensler med olivenolje, salter og pepprer.

 

Inn i stekovnen, 225 grader i ca 40 minutter... Nyyyydelig!

Skrevet

Tusen takk..=) Nå ble jeg sulten..:D

Skrevet

Jeg gjør nesten som Katti&Mathias Leander 21.06.06 bare at jeg ikke skreller dem. Vasker med skrubb, skjærer i tynne båter, peprer, salter, tar på timian og har over litt olje. Inn i ovnen på ca 200 g i 40-50 minutter

Skrevet

ja, må ha frisk timian eller rosmarin. Det gjør jo en enorm forskjell!

Skrevet

Vi har potetbåtene i langpanna med olivenolje og Provence-krydder (ferdig urteblanding fra BlackBoy), utrolig godt, særlig til biff eller grillmat. Har fått masse skryt av de fra middagsgjester!

Skrevet

Vasker dem og kutter dem i båter med skrell.

Har og i oppkuttet løk, paprika, fenikkel og sopp.

Finhakker hvitløk og chilli og strør på, har på olivenolje, balsamico og soya saus. Og litt salt.

Evnt urter.

 

Kjempegodt tilbehør til feks biff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...