Gå til innhold

Babyline-solkremen funker jo ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smurte småtten godt inn i dag, men etter ca en halvtime var han jammen blitt ildrød i kinnene og lett rosa på både armer og ben. Det har ikke skjedd med noen av de andre kremene vi har brukt. Noen som har en bra å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble han og solbrent når han brukte den, men jeg bytta over til eucerin sin solkrem og den funker bra. ikke blitt noe solbrent etter at vi starta med den. Og i nord har vi til og med hatt sommer i år ;)

Skrevet

Kan nesten høres ut som om den er gammel. Vi var 3 uker i Hellas i juni og vesla på 15 mnd var ikke noe solbrent og vi brukte den:-) Viktig å smøre inn et tykt lag som får litt tid på å trekke seg godt inn før man går ut i solen (som med all solkrem:-)

Skrevet

Her smurte jeg meg selv med babyline solkrem tidlig på sommeren. Og jeg har ALDRI vært så solbrent før! Så den gikk rett i søpla. Har kjøpt Eucerin (?) nå, og den virker bra.

Skrevet

Jeg synes den er utrolig seig og vond å smøre ueover !

Har byttet nerke.

Skrevet

Samme her, pluss jeg liker IKKE konsistensen, vanskelig og komplisert ! Bruker kun Vichy 50+ på snuppa mi nå !

Skrevet

Den kom jo ndårligst ut i test når det gjelder beskyttelse, så det overrasker meg ikke. Heller litt hormonforstyrrende, miljøbelastende og allergiframkallende stoffer enn solbrent.

Skrevet

Har ikke prøvd, men eucerin er veldig god synst jeg også!!

Skrevet

Sommeren da Matilde var 1 år brukte vi bare Avêne sin solkrem med faktor 12. Den var utrolig lett å smøre utover og hun var ikke solbrent i det hele tatt.

I år fikk vi ikke tak i den da vi skulle på stranda, så vi kjøpte Ambre Solaire barnesolkrem med spray. Enkel å smøre ut den også, og den har gjort jobben. Tror det er faktor 25 eller noe sånn på den.

Skrevet

Jeg synes den er kjempe fin jeg .. klisser ikke i det hele tatt...

Men har også kjøpt en på ehlsekosten som lukter litt sitrus..(fint mot insekter) og den er også kjempe fin;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...