(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Har ingen problemer med noen av dem jeg heldigvis:-)
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Ikke jeg heller, men liker nok svigermor best, må jeg innrømme ;o)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Min svigerfar er veldig lite til stede, så jeg kjenner han knapt. Han er arbeidsnarkoman og treningsnarkoman, og i tillegg bor de 5 timer unna oss... Svigermor kommuniserer jeg med på telefon i tillegg til at jeg snakker med henne når vi møtes.
Minesmå:)+en til! Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Liker dem like godt=) Jeg har ikke far selv så svigerfar er en reservefar=) takk og lov for at jeg har så gode svigerforeldre=)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 svigerfar er en pikk enkelt og greit skilt fra svigermor, som er ei bra dame
FrøkenSprøken Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Hmm... Svigerfar. Vel, han må vel være det værste mennesket jeg har møtt i hele mitt liv omtrent. Fikser han ikke i det hele tatt, men han synes jeg er suuuper, og lar meg derfor ikke være i fred! Dust! Svigermor derimot er kjempesøt og snill, og vi går veldig godt overens. Stiller opp når vi trenger det, forguder barnebarnet sitt, og er veldig klar på at det er vi foreldrene som bestemmer over lillegutt. Hun kommer med gode tips og råd, men godtar at vi velger å ikke gjøre det hun sier. Rett og slett den perfekte svigermor! :-D
ana baroma Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Joda, helt grei:) Men vi er ikke sånn kjempenære akkurat. men stikker da innom å en kaffe og vi prater bra sammen. Han synes jeg er litt pesete siden jeg ikke er enig med han i riktig alt han sier, hehe.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2007 oijda...det var kort og konsist..he he-unskyld at jeg ler,men jeg syns det var litt morsomt skrevet:-)) men trist for deg at svigerfar er en pikk rett og slett..
manonym Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Liker svigerfar best, selv om det er han vi har minst kontakt med (kanskje derfor?). Veldig spesiell kar, men har tatt godt i mot meg. Enkel og rett frem kar.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Svigerfar er tja, far til min mann. De er dønn like, både av utseende og av personlighet. Så svigerfar er HØYT i kurs her i gården;) Svigermor er ei flott dame, morsom, hyggelig og skravlete. Men hun kan bli litt too much til tider... Så jeg liker dem begge, men svigerfar best:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå