Gå til innhold

Når legger dere babyen for natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 4 1/2 mnd og vi legger henne rundt halv ni, da sover hun til rundt sju...

Skrevet

Vår jente på 6 mndr legger seg 19-19.30, og da sover hun til sju-åtte neste morgen. Meg og mannen min har nettopp hatt en resultatløs diskusjon om hvor mangen timer i døgnet bebisene sover når de er 6 mndr., og når de skal leggest:)

Skrevet

Vi legger han cirka 21 og da våkner han 24, 03 og 07. Står opp ca 10. Han er 3 mnd og får MME. Gleder meg til endelig å få sove en hel natt!!!!

Skrevet

jenta vår er snart 5 mnd, og hun legger seg kl 19. våkner kl 07 neste morgen..

Skrevet

21.00 er absolutt senest i seng. avogtil sovner hun selv i åttetiden.

også sover hun til ett sted mellom 06 og 08 engang.

hun er i dag 5mnd og 24 dgr

Skrevet

Vi legger han mellom kl. 23 og 24.

Vekker meg for mat hver ca 3.time.

Noen ganger hver 2.time og i natt gikk det faktisk over 4 timer mellom to måltider.

Han er nå 8 uker(født over 7 uker for tidlig).

Skrevet

9 mnd

Legges kl 19 og sover til ca 7.30

Skrevet

Vasla er 10 uker og får på pysj i sju-halv åtte tiden. Da sover hun til ca halv ti, våkner ammer og er våken en times tid. Når hun sovner igjen da sover hun til ca seks (uten å spise), vi ammer når hun våkner, begge sovner igjen og hun sover til åtte-ni tiden :-)

Skikkelig luksusunge!!!

Skrevet

1900 og da sover han til ca 0700. Spiser 3-4 ganger i løpet av natta. Han er 6,5 måned.

Skrevet

legger seg ca halv åtte. Holder på med nattavvenning nå.. ellers vært oppe 2-3 ganger om natta.. 6,5 mnd!

Skrevet

Gutten min er snart 6 mnd

Legger seg mellom 19 og 20.....

Tar morran mellom 7 og 8.30

Får mat alt fra 1 -3 ganger.

Nå om nettene er det 3 ganger så jeg er litt trøtt hehe.......... Men alt går over har jeg lært meg etter 2 bebiser : ))

Skrevet

Snuppa mi på snart 10 mnd legger seg 19:00 sover til 06-07:30 uten mat nå. må oppe å sette i sutten av og til. så nå sover vi godt alle mann

Skrevet

Snart 8 måneder, legger seg 1830-19. Sover da stort sett til mellom 4 og 6 før mat, står opp mellom 6 og 7 :-)

Skrevet

Gutten min er 6 måneder og legger seg i 19 tida. Er da våken 1 gang i ca 24 tiden, og i 7 tiden. Opp i 9 tiden.=) (i dag var vi oppe 10.30;))

Skrevet

Vi legger henne i senga hennes når vi legger oss, ca i 23-01 tiden. da sover hun til klokka 7-9 uten mat. dette har hun gjordt fra hun var 6 uker gammel. ellers så sover hun i stua i lekegrinda om dag/kveld.. jeg ammer. (men ikke på natta) dette er luksus..

ellers er hun smilende og fornøyd og legger godt på seg..

Skrevet

poden er 4 uker å legger seg ca 24,noen ganger senere(plages litt me magen). så våkner han vær 2-3 time ca å får pupp..vi står opp sammen me storebror mellom 7 og 8...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...