Gå til innhold

Rakk ikke å bli fødeklar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble ei lita jente...hun kom til verden 5 uker for tidlig..alt er bra heldigvis. Etter et døgn på nyfødtintensiven fikk jeg henne inn på barsel. Hun er ei tøff og sterk lita jente og idag kunne vi reise hjem ;o)

Lille Natasha var 2500 gr og 45 cm..31,5 cm i hodet...ei lita dokke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Gratulerer så mykje med vesle Natasha! Flott at alt går bra, til tross for den litt tidlege starten :o)

Skrevet

Takker så mye ;o)

Skrevet

åå!!!

gratulerer så mye!!

så lenge siden vi har chatta, har feil på pc'n, så..

men gratulerer så mye med jenta!! :):):):)

Skrevet

oioi ;)

så liten å herlig da..:)

gratulerer så mye ;)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

gratulerer med lille tulla di :)

lå dere på fødestua eller på fødeavd??

jeg lå på fødeavd når jeg fikk sander og skal nok ligge der med jenta også :)

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille tulla:o)

Skrevet

Tusen takk ;o)

Lå først på barselsiden for de gravide...var så på vanlig føden fordi fødestua er steng og fordi jeg fødte prematurt...har ikke lov å være andre steder en på vanlig føde når det er prematur. Hun ble tatt etter 2 min inn på nyfødtintensiven, og lå der et døgn. Fikk henne da inn på barsel fordi hun var så sterk. Ei skikkelig tøff og sterk jente...fikk ta henne med hjem idag.

Skrevet

Gratulere så mye med jenta. Ser hun ikke hadde tid til å vente så lenge:o)

Skrevet

Gratulerer.. blir fort nok stor så du får bare nyte det beste du kan mens hun er liten :)

(nyter jo enda med 3-åring min altså så det er jo ikke akkurat som om det går over)

Skrevet

Gratulerer så mye med ei lita tulle! :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen og må dere ha lykke til videre med svangerskapet og fødsel.

Skal nyte tiden til fulle...dette ble nok vår siste, så det er jo litt spesielt da ;o)

Skrevet

Gratulerer så masse m lille Natasha :) Fint å høre at alt går bra m dere, selv om hun fikk en brå start :)

Skrevet

Namen ååå, så herlig! Så fint at det gikk så bra! Lykke til videre med lille Natasha

Skrevet

gratulerer så mye og lykke til videre!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...