Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Det ble ei lita jente...hun kom til verden 5 uker for tidlig..alt er bra heldigvis. Etter et døgn på nyfødtintensiven fikk jeg henne inn på barsel. Hun er ei tøff og sterk lita jente og idag kunne vi reise hjem ;o) Lille Natasha var 2500 gr og 45 cm..31,5 cm i hodet...ei lita dokke.
Ranveig R Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Oi! Gratulerer så mykje med vesle Natasha! Flott at alt går bra, til tross for den litt tidlege starten )
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Takker så mye ;o)
lenej :o) Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 åå!!! gratulerer så mye!! så lenge siden vi har chatta, har feil på pc'n, så.. men gratulerer så mye med jenta!! :):)
pandabjørn Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 gratulerer med lille tulla di lå dere på fødestua eller på fødeavd?? jeg lå på fødeavd når jeg fikk sander og skal nok ligge der med jenta også
*RutIetutt* Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Gratulerer så masse med den lille tulla:o)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 3. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2007 Tusen takk ;o) Lå først på barselsiden for de gravide...var så på vanlig føden fordi fødestua er steng og fordi jeg fødte prematurt...har ikke lov å være andre steder en på vanlig føde når det er prematur. Hun ble tatt etter 2 min inn på nyfødtintensiven, og lå der et døgn. Fikk henne da inn på barsel fordi hun var så sterk. Ei skikkelig tøff og sterk jente...fikk ta henne med hjem idag.
twoboys & a girl Skrevet 4. august 2007 #11 Skrevet 4. august 2007 Gratulere så mye med jenta. Ser hun ikke hadde tid til å vente så lenge:o)
Fabelaktiv Skrevet 4. august 2007 #12 Skrevet 4. august 2007 Gratulerer.. blir fort nok stor så du får bare nyte det beste du kan mens hun er liten (nyter jo enda med 3-åring min altså så det er jo ikke akkurat som om det går over)
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 4. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 4. august 2007 Tusen takk alle sammen og må dere ha lykke til videre med svangerskapet og fødsel. Skal nyte tiden til fulle...dette ble nok vår siste, så det er jo litt spesielt da ;o)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 Gratulerer så masse m lille Natasha Fint å høre at alt går bra m dere, selv om hun fikk en brå start
Kakebakesøte Skrevet 4. august 2007 #16 Skrevet 4. august 2007 Namen ååå, så herlig! Så fint at det gikk så bra! Lykke til videre med lille Natasha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå