Gå til innhold

Blir en satt igang om en ikke er moden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag, og fått time til overtidsvurdering på kk på tirsdag. Han sa da at jeg ble satt igang. men stemmer det?? Er da 12 dager over. (grensen går ved 12 dager sier han) Hva hvis jeg ikke er moden da?? Han sa at jeg ble det uansett, men mener å ha lest om noen som går 19 dager over og...

Håper noen kan svare.!!??

Vil ikke gå og glede meg for mye til tirsdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ulike sykehusene har ulike rutiner, det er sikkert derfor noen går 12 dager mens andre går 19. Man kan bli satt i gang selv om man ikke er moden, ja.

Skrevet

Dette lurer jeg på også.. er 11 dager over i dag, og for noen dager siden var jeg ikke på langt nær moden. Siden alt så bra ut med nurket, så ble jeg sendt hjem med beskjed om å komme tilbake når jeg er 14 dager over - med mindre det skjedde noe underveis selvfølgelig.. så nå krysser jeg fingrene for at jeg blir satt igang på mandag! Men tenker også som deg; vil ikke håpe og glede meg for mye....

Skrevet

Oki. tusen takk for svar. blir spennede å se hva som skjer på tirsdag. :)

Skrevet

jeg skal også til overtidsvurdering på kk(bergen) på tirsdag. da er jeg også 12 dager over..men jeg fikk ikke den beskjeden desverre....

Skrevet

...Misa - FØDEKLAR - "overtid"

takk for det. og så må du ha lykke til på mandag. :)

Skrevet

These

legen min sa at her i bergen var det vanlig å sette igang etter 12 dager. det var liksom grensen, men vil ikke tro det før de sier det der oppe.

Må i alle fall ha lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...