mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Skal min kjære og jeg på Gylne tider show.Gjett om jeg gleder meg,det skal bli kjekt å høre alle god låtene igjen.Har jo mange av dem på cd,men er jo spesielt opplegg de har lagt opp til.Har hørt masse skryt angående det showet,så nå gleder jeg meg bare til morgen dagen. Noen andre som har vært på Gylne Tider,og hva synes dere om opplegget?
Bølle&Frøet Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Har ikke vært der nei.... Men vil bare si at dere må kose dere masse, håper det blir bra )
Circe Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Gled deg. Jeg var på det for 1 uke siden. Det var helt topp. Supert show. Ha det koselig...
Gjest Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 De fikk masse masse skryt av gjestene på stedet jegjobber, de var på konserten først og så hos "meg". Det var virkelig høy stemning! Kose deg masse! *litt misunnelig*
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 3. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2007 Takk takk. Koselig å høre at andre også har hørt at det er et kjempe show.Har sett frem til dette lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå