Memphis78 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg skrev i går om sykehus oppholdet mitt, med rier og 2 cm åpning, men alt stoppet opp og ble sendt hjem igjen. Har prøvd sex og gått lang tur siden, men det skjer ingenting! Så spørsmålet er, man må da vel være moden når man har hatt rier og det er 2 cm åpning? Hjelp?!
ennaH Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Ikke nødvendigvis! Jeg har hatt gjentatte rier i to uker, mye mensmurringer også. Jordmor får inn en finger, men beskriver likevel livmormunnen som umoden og bakovervendt.
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Er mormunnen flatet ut med 2 cm åpning er du moden ja.
aanonym Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Leste ikke innlegget ditt i går, men det er desverre ikke uvanlig å gå slik i lang tid. Hadde 2-3 cm åpning i tre uker da storebror kom til verden.
Memphis78 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Men nå i stad kom det en god del tykt gul/blankt slim! Det kan vel være et positivt tegn?? Nei, nå vil jeg i veien!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå