Laurine Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Ja tenk, endelig skal jeg ta den utdannelsen jeg alltid har drømt om. 27. august starter jeg på jordmorutdanningen i Tromsø. Herregud som jeg gleder meg. Er det noen andre jordmorstudenter her eller kommende studenter ? Klæm fra mæ
Nitte Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg skal... om mange år... Må bli ferdig sykepleier først, og jobbe noen år før jeg kan begynne. Gleder meg noe voldsomt!!! :-) Lykke til, kjempespennende!
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Gratulerer:) Hadde ei stund lyst til å bli det jeg også, men etter å ha født selv, har jeg slått det fra meg, hehe:) Lykke til med studiet!!!!
Mille** Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Å, din heldiggris!! ;o) Drømmer om å bli jordmor jeg også, men må nok vente noen år før jeg evt kan pendle til tromsø. Vurderer helsesøster også pga arbeidstiden, deilig å slippe turnus og helgejobbing. ) Masse lykke til! )
Odine! Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Gratulerer! Kanskje vi treffes på fødestua om noen år. ;-)
Regnbuens barn™ . Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Er det bare i Tromsø det er jordmorutdanning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå